… sorrie hoor dames, maar moet ff me verhaal kwijt…want ik stond net weer ff te janken in de keuken ! … me batterij was ff compleet leeggezogen, door die pipzilla… (daarop kreeg ik wel hele lieve knuffeltjes en dikke zoentjes, toen ze zag dat mama moest huilen…)
maar dan nog … ik vraag me soms echt dagelijks af ‘hoe overleef ik mijn peuter’…meestal kom ik dan weer verder door te denken 'wacht maar tot je jezelf af moet vragen ‘hoe overleef ik mijn puber’…maar het is echt klokje rond… tot 6000 tellen, gillen in een kussen… pijn in de oren (of met oordoppen lopen) en vooral consequent blijven, wat ik het allermoeilijkst vind, klokje rond…
op de 1.5 uur na dat ze een dutje doet (als ik geluk heb) heb ik geen seconde rust… en het begint, zoals jullie weten sinds de klok is verzet om 6.00 uur… … ik ben om 12.00 uur al gesloopt…
Alles is NEEE…of ECHT NIE… of JIJ NIET… of NIET VAN JOU VAN MIJ … en of ik nu 10 veren in haar billen steek (lees positief beloon) of haar 100 keer op de gang zet, het lijkt wel of het haar geen bal intresseerd… denk dat ze vandaag minstens 8 keer op de gang heeft gestaan… lak aan !
Zelfs tegen oma ging ze te keer… (mama was ff naar de kruidvat voor aanbieidingen, en ff onder de zonnebank, om ff 10 minuten bij te komen, van het licht te genieten en van alleen muziek en geen gillende peuter…
ondanks dat ze ontzettend grappig is … en ook ontzettend lief kan zijn, heb ik wel 150 rollen behang nodig per dag … om haar te overleven… en kom ik op woensdag tot rust op me werk…
ik vind het echt heel moeilijk die moodswings… ik krijg er zelf ook moveswings van …pfhh …
sorrie hoor maar moest ff me verhaal en frustraties kwijt !!
Pippy is geboren 17.07.2009