Thanks meiden voor jullie medeleven ![]()
Ik heb chamodent druppels, maar heb het idee dat die hier niet zoveel uithalen. Hij zit nu vooral veel op z’n bijtringetje te kauwen. Vanacht werd hij om 02:00 uur huilend wakker, maar viel na 5 minuten weer in slaap. Van de week ben ik er wel 3x in één nacht uitgeweest, terwijl hij normaal een doorslaper was! Voelde vanochtend nog eventje aan zijn tandvlees, maar ik voel al een soort puntje doorkomen!
@ marmama
Thanks voor de bemoedigende woorden
Zo te horen krijg ik in de aankomende jaren nog veel meer van dit soort situaties voor m’n kiezen. Maargoed Jordan is nu bijna een half jaar, dus alles is nog een beetje ‘nieuw’ voor me. Moet nog vanalles uitvogelen ahah.
@ mama van Jasper
Jordan heeft nu ook weer last van z’n oortjes. Een paar weken geleden had hij een lichte ooronsteking, maar deze was na een kuurtje over. Nu zie ik hem weer veel aan zijn oortjes trekken en doen. Vandaag nog geen gejengel gehoord, dus hopen dat het een gezellige zonnige dag met hem gaat worden ![]()
Lees net je laatste post…
Dat kon jij ook niet weten van z’n luiertje! De ene keer is de kamer hier begeven van de geurige aroma’s en de andere keer zie ik het ook pas als ik denk dat het tijd is om hem te verschonen. Maar wat zielig voor die kleine! Wat smeer je erop… sudocreme/zinkzalf? Gelukkig hier nog geen kapotte billen voorbij zien komen, maar je weet het maar nooit… hij is namelijk ook flink op dreef
Hopen dat het snel over is!
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010
Gewijzigd door - Jesmerize op 17 Apr 2011 12:14:30