Ik me rot geschrokken ben!

Pfff…;. ik ben me rot geschrokken vandaag!

Ik stond met mijn vriend te praten in de kamer, en ineens zie ik Seth bovenop zijn kinderstoel zitten.
Ik schrok me helemaal wild! Was hij er zelf opgeklommen.
We hebben een trip trap, en hij had zich aan de beugel opgetrokken en zo zijn voeten op het eerste plankje gezet, en en al half in gekomen.
Levensgevaarlijk!
Wordt echt opletten nu!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tja, ze zijn creatief en snel hè. Ogen in je achterhoofd vanaf nu!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Herkenbaar!

Nora heeft een chicco, en het kan weinig kwaad als ze er zelf opklimt, maar ik schrok ook behoorlijk toen ze er ineens zelf opzat (met slab en al, zal wel honger gehad hebben )

Vorige week zat ineens op de eettafel! Binnen een minuut toen ik met mn moeder aan het bellen was. Ze was even in de serre, staat niets wat kwaad kan, dus ik ren er dan niet de hele tijd achteraan. Na een minuutje toch even kijken, zit ze daar op de tafel, appel te roepen tegen de bananen…

Ogen in je achterhoofd, inderdaad!

@ Lalala ben ik blij dat ik een bijna massieve kinderstoel heb dan. Je schrikt je zeker rot.

@ Liske. Bij nora gaat de liefde ook door de maag dus

Groetjes,

Michèle

@Michele: Ja, eten is wel een stimulans om nieuwe dingen te proberen. Ze houdt sowieso wel van klimmen en klauteren.

De trap doet ze inderdaad ook wel voor een groot stuk zelf. Ons huis is best oud en we hebben dus een vrij smalle trap, van hout. Blijf het toch een beetje angstig vinden.

Ha ha ha ach ja eten en pptjes he

Morgan mag ook niet alleen klimmen op de trap hoor want naar beneden kan ze nog niet.

Groetjes,

Michèle

Nee, alleen klimmen zit er zeker niet in! Wel ga ik denk ik maar eens oefenen met de trap af lopen, de terug weg kun je maar beter onder controle krijgen als je de heenweg eenmaal onder de knie hebt!

De kinderstoel kan ze ondertussen ook zelf, heenweg en terugweg! dat is toch handiger!

Oh erg he… Jurian hier precies hetzelfde ook met trip trap… Ik was zo beroerd dus was even naar toilet om te spugen. Kom ik terug zit hij ook in de stoel. Stiekem vond ik het heel knap … maar heb toch gezegd dat hij dit niet meer mag doen… (net of dat helpt )…

Hij stond een keer met de armen op de aanrecht en de benen op de trip trap geklommen… tja je ziet het al voor je stoel ging weg glijden en mama kon hem nog net grijpen voor hij pardoes op het laminaat zou klappen…

jeetje meid! dat is lomp.
goed opletten inderdaad maar je kunt niet alles voorkomen he meisie.
moet je nagaan die kleintjes kunnen meer dan we denken,
rico zat ooit eens in een wipstoel en hij was er dus ook uitgeklommen en achteruit geklapt, het is dat rijco’s tas achter de stoel stond anders was het een harde klap en hij was toen nog maar 6 maanden!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Gelukkig is het ook goed gegaan!
Maar ik durf het nu niet meer alleen in de kamer te laten.

Liefs, Anne

Ja wat is dat verschieten zeg!
Ik heb hier ook een klimmertje.
Zo zie je maar, ze gedragen zicht voorbeeldig maar eens je je rug draait kunnen ze al aan het plafond zitten

Opletten geblazen!

Liefs
Tanja