Ik me onwijs heb uitgesloofd

vanavond. In 36 minuten een kilometer gezwommen. Ik ging eerst met m’n vriendin zwemmen, maar zij is 2 weken geleden bevallen en gaat voorlopig dus niet mee. Nu probeer ik het alleen vol te houden, maar het valt niet mee me erheen te slepen. (met m’n dikke buikie) Het is ook zo ongezellig zonder kletspraatje onderweg. Alleen hadden ze vanavond alle lichten uit, alleen in het zwembad zelf een paar lampen aan en kerstverlichting langs de kant en allemaal kerstliedjes werden gedraaid. Dat was wel leuk. Nou, moest het ff kwijt.
Groetjes, Mariëlle en Joël

zo wat een doorzetting vermogen zeg.
ik probeer ook al weken iemand mee te slepen naar het zwembad, jammer dat we zo ver bijelkaar weg wonen, anders was ik even gezellig meegegaan.
want dat buikje wil er niet af!!!

Groetjes Marianne mama vanRuben

zooooooooooo doet het je ff niet na

maar idd het is meestak gezelliger als je samen bent dan alleen helemaal mee eens

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Van zo’n sfeertje wordt je extra fanatiek zeker?

Groetjes Wiets

Ja, ik had niet eens spierpijn vandaag. Supergoed gevoel aan overgehouden. Nu maar hopen dat ik het nog even vol weet te houden in m’n eentje. Het is toch wel goed om iets te doen, ik ben niet zo sportief aangelegd verder. Voordat ik wegga, heb ik echt nooit zin. Als ik er ben gaat het wel weer! En ik mis die vriendin wel hoor. Ook haar dikke buik. Nu loop ik in m’n eentje als zwangere daar rond. Niet dat dat nou zo opvalt in het water… hihi!
Groetjes, Mariëlle en Joël