Ik me niet fijn voel

echt niet!

mn ex, heeft nu… een nieuwe vriendin.
en ik weet dat ik misschien dit op een ander forum moet plaatsen…
maar het voelt echt heel klote!
ik stuurde een smsje, hoe het was en wat die vndaag had gedaan…
krijg ik iets terug, "het is heel gezellig hier hoor, groetjes, "***"
zijn vriendin dus!!
Volgens mn ex (en zn zusje) heeft ze elke week een ander…
ik vind het opzich niet erg dat hij het weer leuk heeft, maar hij heeft wel een dochter waar die nu niks meer van wil weten, en ik laat dat meisje niet aan Julia komen hoor! en waarom moet die dan net juist iemand zomaar van de straat pakken, een meisje dat veel jonger is,…
ik snap het gewoon niet
hij belde me eergister en gister op dat die nog van me houd en dat die het niet meer weet of die het wel aan moet laten…
maar vlgens mij… zegt die tege zn vriendin wat anders.

hmmmm ja, lijkt me idd niet fijn. En ik zou ook niet zomaar de nieuwe vriendin aan mijn kindje laten komen! Doen wat je gevoel zegt lijkt me. Geef het wat tijd, over een tijd ziet hij echt wel in dat zijn meisje een vader nodigt heeft. Jij hebt toch eerder een verantwoordelijkheids gevoel denk ik, omdat julia in je heeft gegroeid. Maar goed, dit denk ik maar hoor, weet niet of je er wat aan hebt!!! Sterkte in ieder geval!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

dankje

Echt, dat meisje komt NIET aan mijn kindje. wat er ook gebeurd…
ze weet niet eens hoe ze een baby vast moet houden waarschijnlijk
en het is gwn moeilijk dat die me zo hard afwijst, zon pijn doet.
Hoop dat die dr nog wel wil zien, het is toch dr papa…

ja dat hoop ik ook! Misschien doet hij dit alleen maar om jou jaloers te maken???

ja… misschien
maar hij belt me wel dat die het niet zeker weet met haar en van me houd…:S

Nou sorry, maar een echte vent ben je dan hoor (ahum)
Als hij echt van je houdt gaat hij niet rotzooien met een ander meisje.
Dan vecht hij voor jou.
Althans, dat lijkt mij een iets normalere gang van zaken.
Ik weet niet hoe oud je ex is maar ik vind hem niet bepaald volwassen overkomen.
Sorry

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Voor Julia vind ik het rot dat hij bijna niks meer van zich laat horen.
Hoe kun je nou zo’n mooie meid links laten liggen?!
Misschien is het wel de leeftijd, ik weet het echt niet.
Ik hoop dat hij na een tijdje in zal gaan zien dat ze een vaderfiguur nodig heeft in haar leventje, en zich vervolgens als een volwassen vader zal gaan gedragen.

En zijn liefdes leven, moet hij lekker zelf uitzoeken daar heeft hij jou advies niet voor nodig, jij heb je handen al vol aan Julia.
want als ik dit zo lees weet hij niet wat hij wil.
en daar moet hij eerst maar eens achterkomen.

Sterkte meis

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Dat is denk ik het probleem…
hij is 18.

en dan pakt die zomaar een **tje van 14 van de straat… bah…

ik denk ook wel dat het aan de leeftijd ligt. Mannen (…) zijn toch vaak wat jonger dan dat ze werkelijk zijn, dat is mijn ervaring dan hoor Daarom heb ik een “ouwe” vent uitgezocht Ik vind eigenlijk dat zijn ouders een fijn gesprekje met hem moeten voeren over verantwoordelijkheid e.d. Ik bedoel, jullie waren er samen bij! En dat jij nu alleen voor julia zorgt vind ik echt een prestatie hoor! Het is niet niks zo’n kleintje. Zet hem op, en als hij echt die stap niet neemt om zich verantwoordelijk te gedragen en voor zijn meisje te zorgen, dan is het misschien maar beter ook…

Zn vader wil dat die weer terug naar mij gaat.
zen moeder laat me dr niet meer in

quote:
ik denk ook wel dat het aan de leeftijd ligt. Mannen (...) zijn toch vaak wat jonger dan dat ze werkelijk zijn,

Whahaha héhé mijn man is iets jonger als mij, maar ik denk wel 10 jaar volwasenen dan mij hihihihi.
dus dat gaat hier niet op

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
ik denk ook wel dat het aan de leeftijd ligt. Mannen (...) zijn toch vaak wat jonger dan dat ze werkelijk zijn, dat is mijn ervaring dan hoor Daarom heb ik een "ouwe" vent uitgezocht Ik vind eigenlijk dat zijn ouders een fijn gesprekje met hem moeten voeren over verantwoordelijkheid e.d. Ik bedoel, jullie waren er samen bij! En dat jij nu alleen voor julia zorgt vind ik echt een prestatie hoor! Het is niet niks zo'n kleintje. Zet hem op, en als hij echt die stap niet neemt om zich verantwoordelijk te gedragen en voor zijn meisje te zorgen, dan is het misschien maar beter ook......

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/060324/F8mW.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/BWbop1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>

dankje voor je lieve reactie… ik weet het ook niet meer wat die nou precies wil

Hallo Medi…

ik ben hier helemaal nieuw en ik ken je situatie natuurlijk ook niet … maar ik denk wel dat als hij nog van je houdt dat hij geen interesse zou hebben in andere meisjes,…
Ik wens je heel veel sterkte in ieder geval.

Dikke kus voor dat mooie meisje van jou.

Liefs Bianca

quote:
zen moeder laat me dr niet meer in

Jemig, wat een raar mens… lekker dan! Ppfff, je zit wel weer in een situatie zeg… ik weet het ook niet meer