Ik me helemaal gek shop hihi

voor die kleine meid van mij!!!
na twee stoere jongens, is het toch best heel leuk om
een meisje te hebben zeg
zat altijd alleen maar in een jongens scene , ook om mij heen allemaal jongens
dus ook niet even leuk shoppen voor een meisjes kraam kado
heb vandaag van die nep teenslippers gekocht zoooooo goed zeg natuurlijk roze met witte bloemetjes
ik werd helemaal gek in die winkel, kijk tot nu toe heb ik gewoon (ook super leuk) lekker zittende pakjes gekocht en gekregen
nu met dit mooie weer moet je toch luchtige zomerkleding hebben , nou dat komt goed hoor hihihihihi
ik had echt geen voorkeur en drie jongens leek me super leuk
maar nu ik een meid heb , vind ik het wel erug leuk hoor!!!
voor meisjes heb je net ff wat meer leuke dingen
maar volgens mij ben ik niet de enige ,aangezien hier veel meisjes moeders zijn!!!
toch???

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Ja super hè, shop ook liever voor de kleine meid dan voor me zelf. Hahahaha.
Met al die extra zwangerschapskilo’s heb ik ook echt geen zin om me in zo’n hokje te proppen en van alles te passen.

Groet Vanessa mama van Senna.

Dat is inderdaad waar, voor meisjes heb je zo veeeeeeeelllllll keuze
Voor een jongen is het vaak effe goed doorzoeken.
maar moet zeggen dat ik ook geke ben op shoppen voor mijn kleine manneke
En voor mij zelf begint het ook weer wat te komen, alles is te groot heerlijk gevoel alleen voor mijn beurs wat minder haahaa

Groetjes Marianne mama vanRuben

oja voor die jongens kocht ik me ook ziek hoor toen ze klein waren (en nog)
maar voor meisjes is het net ff allemaal uitgebreider
net voor die jongens wezen shoppen , maar goed korte broeken t- shirts stoere bloes
moest ik bij de hema tandpasta hebben , ja hoor weer een leuk tuiniekje en een doekje voor op haar hooft ,en een badpakje met pijpjes ooooooooh zoooooo leuk
zucht… en weeer een paar euro’s lichter (kwou dat het kilo’s waren , want inderdaad me kast hangt vol maar kan het net niet aan grrrrr…)

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

Inderdaad lijkt het mij voor een meisje ook makkelijker om kleertjes te vinden. Voor Jesse en Jamai moet ik vaak goed kijken. Want ik wil dan wel weer kleren die leuk zijn en die niet te tuttig zijn. Bij de H&M slaag ik nu trouwens heel goed voor mijn mannetjes. Vooral van Pointer hebben ze heel veel leuke dingen, En dan ook vaak veel verschillende kleuren. Zodat je heel veel kan inslaan., hihi die mannen van ons zullen wel denken. :komen ze nu weer met kleren thuis.

liefs Diana

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker