Ik me heel erg schuldig voel :-(

en dan bedoel ik ook heel erg schuldig… ik heb Lisa te lang in een zure poepbroek laten zitten en nu is ze van onderen knal en knalrood… ik verschoonde haar en ze gilde en krijste het uit van de pijn en ik kreeg haar maar niet stil… ik vond het zo erg voor haar dat ik zelf ook in huilen uitbarstte… bah, wat moet ik hier nu mee, ik voel me nu even een hele slechte moeder…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Oh schattebout, je bent geen slechte moeder! Niet schuldig voelen, het overkomt ons allemaal weleens!

Ik heb bij mijn oudste dochtertje toen ze ongeveer 4 maanden was een keer een voeding overgeslagen! Ik had een vriendin op bezoek, we zaten uitgebreid te beppen en mijn dochtertje werd steeds jengeliger, dus ik dacht “die leg ik even rustig in bed”. Is die kleine meid nog in slaap gevallen ook!

Pas toen ik tegen zessen voor mijn man en mij stond te koken schoot me te binnen dat die kleine mop geen voeding had gehad! Ze was dus jengelig van de honger geweest!

Toen voelde ik me ook erg slecht en heel erg schuldig!

Dus stoppen met schuldig voelen, dit zal niet de eerste keer zijn dat je haar met een poepbroek of wat anders aan haar lot overlaat! Ze vindt je nog steeds de liefste mama van de wereld!

Groetekes, Sje

ach lieve schat toch, echt niet doen is echt helemaal nergens voor nodig!!!
ik denk als het daar aan zou liggen wij geen van allen een goede moeder zouden zijn. echt hoor wij hebben het hier ook wel is gehad met een poepbroek, tja soms ruik je het niet gelijk of helemaal niet. je kan tenslotte moeilijk elke 5 minuten kijken of ze gepoept heeft of niet, dan blijf je de hele dag bezig met luierchecken.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Ohjeeeej!
Niet schuldig voelen hoor, waarschijnlijk zat dat knalrode er al aan te komen, en heeft die zure poep alleen maar het versnellingsproces in gezet!
Het kan je overkomen, je kan inderdaad zoals hier gezegd word niet constant billen ruilen, want dan word je zelf strx ook helemaal panisch van al die luiers!

Heeft Lisa het ook niet aangegeven dan?
Want je zou denken dat als ze gepoept heeft & het doet pijn, ze je dan toch wel een seintje gegeven zou hebben?

Flink veel sudocreme erop of andere billenzalf, en een heerlijke knuffel van haar liefste moeder! En jou is helemaal nix meer te verwijten!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar dat moet je echt niet doen. Tim geeft het ook niet aan als hij een poepbroek heeft. Meestal ruik ik het wel, maar niet altijd. Ik ruik tenslotte net als wat Rinske al zegt niet iedere 5 minuten aan zijn kont! Gewoon even wat creme opsmeren en je schuldgevoelens weggooien. Lisa vind jou nog steeds de liefste moeder die er bestaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
aan zijn kont!

Bavianen hebben konten, baby’s hebben billetjes!

Groetekes, Sje

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden… heb er ff een flink potje om gejankt en nu gaat het wel weer Ze is nog wel een keer wakker geworden ervan, maar toen ik weer gesmeerd had, ging het haar alweer beter… ik hoop dat ze er snel vanaf is… ik denk dat ze de tandjes krijgt naast de boventanden, die kwamen bij Nikki ook vrij snel na de voortanden…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

quote:
quote:
aan zijn kont!

Bavianen hebben konten, baby’s hebben billetjes!

Groetekes, Sje

Haha daar heb je idd gelijk in, zal het niet meer zeggen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad niet schuldig voelen. Ik heb morgan wel eens een nacht in een poepluier laten liggen. Ze huilde even en ik rook het niet en ze viel weer in slaap Ik voelde me ook knap l*llig de volgende morgen maar wat de rest al zegt je ruikt het niet altijd.

Groetjes,

Michèle

Ik sluit me helemaal aan bij de rest, niet schuldig voelen! Het kan iedereen gebeuren, ook mij is het wel eens gebeurd.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek, hoelang moest jij toen met die poepluier blijven zitten voordat je moeder je verschoonde?

Groetekes, Sje

proest

Had niet door dat het ook zó gelezen kon worden…scherp hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker