Ik me heel de week aan het eet-schema kan houden

behalve in het weekend… ik maak op maandag altijd een lijstje wat we zullen doen met avondeten die week, dan kan ik met de boodschappen alles in huis halen … en dan kost het veel minder geld als elke dag naar de winkel het halen want dan komen er altijd nog 20 extra dingen in me mandje terrecht…

maar in het weekend,zoek ik het zo niet om te koken… weet iemand nie wat makkelijks…
bedoel net zoiets als broodje shoarma,wraps… maar dan wa anders???
kan ik dat misschien eens proberen want kwa happies ben ik niet zo fantasie-rijk!

Pippy is geboren 17.07.2009

Wij eten in het weekend vaak die pakken van knorr of Bertolli of zoeits. Maar ook wel eens gewoon broodje shouarma of zo. Maar die pakken zijn een welkome afwisseling als ik geen zin heb om te denken maar toch ‘gezond’ wil eten.

Groetjes,

Michèle

Ik zat net zelf te denken om weer eens wentelteefjes te maken; heeeerlijk!
Wij eten soms van Iglo van die groenteschotels uit de vriezer. Zo heb je Vlaamse, Milaanse en Hollandse volgens mij. Is met stukjes vlees, aardappelpartjes en groenten erin. Lekker hoor en zo klaar… Soms maak ik ook wel eens pasta met paturain er doorheen en wat geroerbakte champignons, Ben je binnen 15 minuten klaar

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Broodjes ragout, bakpau broodjes, pannekoeken, pizza, patat
Je kan ook van alles en nog wat op een broodje doen: Broodje hamburger, broodje knakworst, broodje rookworst, broodje gezond, broodje met zalmfilet, broodje sate. Noem maar op. En je kan ook altijd een pan soep maken. Of in combinatie kan natuurlijk ook soep met broodje hamburger ofzo
Spaghetti of macaroni ook zo klaar.
Wij eten ook wel eens rosti (stukjes aardappel uit de diepvries) met appelmoes en hamburger. Ook ideaal. Je doet de rosti in een pan en vlees in een pan en beiden zijn in 10 minuten klaar Appelmoes hoef je niks aan te doen natuurlijk
Veel succes ermee

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hahaha ja dat met 'broodje dacht ik net ook dus ik heb van die chiabatta dingen gehaald met gehakt en zo’n goentemixje…gooi ik dat op da broodje en een beetje kaas erop en dan in de oven…bij mij weet je nooit hoedta eruit komt…maar goed zal het eens proberen

Hier in het weekend altijd makkelijk. Zaterdag frietjes met appelmoes (of in de zomer ook vaak bbq!)
En op zondag soep met broodjes

ja ik weet dat soep ook makkelijk is,maar ik vind zelf soep echt een drama,jak bovendien heb ik dan na 1,5 uur weer honger!
als ik soep maak is het javaanse soto maar ja da’s een dag drama want dat moet dan op de indo manier alles vers , alles insudderen en het vlees paneren… da’s dus nie zo’n optie…
heb nu dus die gehaktbrooikes en voor me verjaardag ga ik de dag van te voren indosate’tjes maken, (ook dag drama maar ik heb een dagje vrij) dus ik zorg dat ik er een paar in de vriezert gooi dan heb ik zondag alweer een oplossing voor het eten gnegne!

En gewoon een blik soep dan?? Even opwarmen en klaar is kees. Stokbrood met kruidenboter erbij. Lekker en lekker makkelijk. Of een keer pannenkoeken bakken. Dat doen wij hier in het weekend nog wel eens.

Groetjes Natasja