het is Herman Brood avond… Eerst net een hele docu zitten kijken over spritz en nu is op Cultura 24 (digitaal kanaal) Cha cha al weet ik niet of ik die helemaal af ga kijken…
Groetjes,
Michèle
het is Herman Brood avond… Eerst net een hele docu zitten kijken over spritz en nu is op Cultura 24 (digitaal kanaal) Cha cha al weet ik niet of ik die helemaal af ga kijken…
Groetjes,
Michèle
Geen idee waarover je het hebt; spritz? Cultura 24? Haha! Maar Herman Brood ken ik wel, was het leuk?
Groetjes,
M
Spritz is het album waar hij voor het eerst met the wild romance samen werkte en waar hij in America groot mee kon worden. En Cha cha is een soor real life docu/ film die hij met Nina Hagen gemaakt heeft, we hebben in een deuk gelegen.
Groetjes,
Michèle
Ik heb helemaal niks met Herman Brood, maar ben blij dat jij een leuke avond gehad hebt
Groetjes,
Sandra
Mervin heeft er ook niet veel mee, maar hij heeft meegekeken en wist niet dat ze zo gestoord waren. Koos de manager vertelde op een gegeven moment over de amerika toer en de 6 maanden voorraad speed die ze meegenomen hadden uit nederland en dat dat binnen 5 weken op was omdat Herman alles uitdeelde. Maar de manier waarop dat verteld werd dan denk je ook nah he kan dat.
Groetjes,
Michèle
Nou ik zei tegen mer nog eigenlijk wel frappant dat ondanks dat Herman zo openlijk zoveel drugs gebruikt heeft dat ie nooit gearresteerd is en hoe hebben ze in godsnaam 6 maanden voorraad speed amerika in kunnen krijgen zonder dat iemand gearresteerd is. Nu zit je zo vast met 1 gram.
Groetjes,
Michèle
Het is idd wel erg knap dat hij dit zo voor elkaar heeft gekregen.
Waarschijnlijk nog niet zoveel beveiligingsmaatregelen als nu.
Groetjes,
Sandra
Dat zal haast wel inderdaad want anders is dat onmogelijk want een oogje dchtknijpen doen ze denk ik niet.
Groetjes,
Michèle