Ik me gisteren rot geschrokken ben!

Ik weet dat je die kleintjes altijd een stapje voor moet zijn, maar deze hadden we niet zien aankomen.

Tim zat op de wc en had gepoept, dus die roept me want als hij gepoept heeft veegt hij zelf zijn billen af en daarna kijk ik nog even of alles weg is. Dus daar ging ik heen, terwijl Daan in de kamer aan het spelen was.

Kom ik terug staat Daan dus halverwege de trap met een grote big smile. Pff die had ik niet zien aankomen, maar ik schrok me dus werkelijk rot. We hebben dan wel gewoon een dichte trap met vloerbedekking. Maar hij had zo naar beneden kunnen vallen. Gelukkig was ik wel zo helder om hem niet te laten blijken hoe erg ik geschrokken was. Want ik dacht door mijn schrikken maakt hij dan misschien rare bewegingen. Dus heb hem zo rustig mogelijk van de trap gehaald.

We hebben wel een traphekje hangen, maar dat is zo’n rolding, dus die doen we nog niet dicht. Maar dat moeten we vanaf nu dus wel gaan doen.

Pff niet te geloven hoe snel ze dat dan ineens doorhebben.

Groetjes,
Sandra

Ik herken dat helemaal hoor! Ze gaan zo snel dat ze dingen kunnen waar je niet bij stil stond, zoals traplopen! Ik had het gisteren met Max. Hij zat ineens bovenop tafel, ook met een big smile, zo van: KIJK! Hij keek heel stoer. Ik heb hem er snel afgehaald, want hij had er zo af kunnen rollen. Je hebt gewoon maar 2 ogen en je kunt maar op 1 plek tegelijk zijn. Ze zijn razendsnel! En prima reactie, dat je niet in paniek naar Daan graaide, want dan was hij waarschijnlijk geschrokken en misschien juist wel gevallen. Toch maar jullie hekje naar beneden rollen!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Das zeker schrikken! Zou er ook nog niet bij stilstaan dat dat een optie is! Bij ons is de deur naar de gang altijd dicht. We hebben een oud huis en de gang is altijd een beetje tochtig, vandaar. Dat zit er zo ingesleten dat een traphekje beneden niet nodig is bij ons. Als ik het zo hoor bij jullie hoogste tijd om het hekje erbij te gaan halen! (wel knap van hem!)

Lfs

Schrikken!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha, eng is dat dan he? Als je ze zo ineens ziet staan!
H.ayley heeft het to nu toe 2 keer gedaan als ik A.yden ging halen.
Vanaf dat ze kan lopen/klimmen/zitten heb ik haar geleerd op de onderste tree te wachten. En nu heeft ze het dus twee keer (in bijna 3 maanden tijd) gedaan.
Dan zakt mijn hart echt in mijn schoenen!

Neem haar nu voortaan maar mee, moet er niet aan denken dat ze naar beneden valt! Wij hebben ook nog eens een rotgang, heel klein dus als ze valt, valt ze met een rotgang tegen de muur aan.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

Oef indd schrikken. Gelukkig goed afgelopen.

Liefs Michelle

Dat is schrikken zeg. Hier heb ik de traphekjes eigenlijk altijd nog dicht zitten. We hebben ze niet weggehaald toen het voor Rens niet zo nodig meer was omdat dat dan toch maar voor even zou zijn.
Maar ik herken het wel dat ze je altijd voor zijn. ik heb hier van de week maar snel de box en het bedje op de laagste stand gezet. Noa begint haar eigen op te trekken. Die had ik nog niet verwacht. Ze kan net zo’n beetje zitten en ze is een klein beetje aan het tijgeren dus ik had echt niet verwacht dat ze al aan optrekken toe was. Wel dus. Je moet echt ogen in je rug hebben met die kids.

Groetjes Ramona

Oh toevallig zeg…

Hier was ik nl vanmorgen de kelderkast aan het opruimen. Hoor ik iemand naar boven glippen (levi) … dus ik denk oh daar moet ik heen… Hoor ik hem al vallen. Hij was echt vlug en viel dus van halverwege zo naar beneden … was eerst even stil maar daarna over hoofd aaien en auw roepen… Lekker met mama gekroelt en vanavond gewoon weer de trap op gelopen (dacht dat doet hij voorlopig niet meer maar … toch wel)

Oeps, ja dan weet je weer waarom je traphekjes nodig hebt.

wij hebben ze toevallig een week of 2 geleden aan familie afgegeven, zolang hebben ze hier gehangen!
eentje hangt er nog de andere 2 zijn weg.

Ze zijn sneller als je zou denken he!
Goed dat je je paniek niet hebt laten merken.

Gr, Danielle

Oef, schrikken ja!

Met 1 kind moet ik al ogen van voor en achter hebben, moet je nagaan met 2 kinderen!
Liefs, Anne

dat is idd even schrikken zeg, en voortaan dus het hekje dicht doen

liefs,
Rinske

De trap in de gang zou al een stuk makkelijker zijn, maar bij ons zit de trap in de woonkamer. Onze trap is ook zo gemaakt dat het traphekje pas bij de 2e tree zit, dus ondanks dat het hekje nu dicht zit moet ik hem nu iedere keer van de 1e tree plukken

Groetjes,
Sandra

Ik zie jullie trap volgens mij achter Tim, op je profielfoto? Dat is inderdaad niet altijd handig! Ik ga ook door met wegplukken hoor, Max blijft maar op de tafel klimmen. Boefjes zijn het!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een boef Rainbow dat Max op de tafel blijft klimmen. Idd blijven waarschuwen en wegplukken van de tafel.

Op mijn profielfoto zie je idd onze trap.

Groetjes,
Sandra

ja ik heb het ook ooit met rico gehad… wij hebben zelf geen trap maar bij mn vader dan wel… en ik was even een glas drinken uit de keuken pakken terwijl rico tv aan het kijken was. echt nog geen 2 seconden draai ik me om naar de koelkast (open keuken dus ik kon m meteen zien als ik omdraaide) en draai ik me weer terug was ie weg. stond ie ook al halverwege de trap (trap zit in de huiskamer…open trap of hoe noem je dat) nah echt en ik dacht precies als jij, je verschiet je een ongeluk, en wil echt vliegen naar je kind… maar dan schrikken zij weer en dan pleuren ze zo van de trap… dus ook ik, met reuze stappen naar de trap en heel voorzichtig naar boven gegaan om hem niet op te jutten… herkenbaar verhaal dus… eind goed al goed uiteindelijk

Zooo dan slaat je riketik wel ff over. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en moet je vanaf nu dus weer alles goed sluiten.

Fijn mamavanrico dat het toen bij jullie ook goed afgelopen is. Ja, je schrikt je echt een ongeluk. Ineens kunnen ze iets, terwijl je dat helemaal niet verwacht. Gelukkig zie je het met een aantal dingen wel aankomen, maar helaas met zoiets niet.

Groetjes,
Sandra