verveelt bah hoor,niks voor mij om stil te zitten,laat staan iemand anders me huissie schoonmaken te laten maken…
en het ergste is word er nog vervelend/opstandig van ook
ach donderdag kom me dinnetje op de koffie
ff bij beppen.
verveelt bah hoor,niks voor mij om stil te zitten,laat staan iemand anders me huissie schoonmaken te laten maken…
en het ergste is word er nog vervelend/opstandig van ook
ach donderdag kom me dinnetje op de koffie
ff bij beppen.
Je hebt de kans om bieb in te halen .
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
ja wil el,maar moet uit kijken met forum bevuilen he,krijg ik zo nog een rode kaart van lieve kimmie ff slijmen hoor hahhaa
hihihi hahahaha Bieb inhalen ??? Dan moet je toch nog veel uurtjes wakker blijven.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
ben hard op weg hoor hahahahhha
zet wel de wekker vanacht dan ga ik wel ff topics openen,kim slaapt dan dus kan ze me geen rode kaart geven
quote:
hihihi hahahaha Bieb inhalen ???? Dan moet je toch nog veel uurtjes wakker blijven.
Hoe gaat het met haar eigenlijk? Volgens mij is ze al twee dagen niet bij Ikke Ben geweest…maakte me helemaal een beetje zorgen… het gaat me misschien niks aan, maar het viel me gewoon op! Maar misschien heb ik een topic gemist ofzo?
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
quote:
quote:
hihihi hahahaha Bieb inhalen ???? Dan moet je toch nog veel uurtjes wakker blijven.
Hoe gaat het met haar eigenlijk? Volgens mij is ze al twee dagen niet bij Ikke Ben geweest…maakte me helemaal een beetje zorgen…
het gaat me misschien niks aan, maar het viel me gewoon op! Maar misschien heb ik een topic gemist ofzo?
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
Sorry, was een paar daagjes weg.
Wel lief dat het je opviel
Maarre…jullie hebben me mooi niet ingehaald hahahahaha
(had bést gemogen hoooooor!!!
)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
Gewijzigd door - Bieb op 01 Jul 2005 14:33:39