Ik me afvraag wie er paaseieren gaat zoeken?

Goeiemorgen,

Wij gaan straks om 11 uur naar het buurthuis en dan om half 12 met z’n allen naar het bos, hier vlakbij.
Dat is in twee delen opgesplitst (voor de kleinere en de grotere kinderen).
Daar zijn heeeeel veeeel eieren verstopt die ze dan moeten gaan zoeken.
Er loopt ook een kip rond (paashaas-pakken waren allemaal al verhuurd, hihi!)
Als alle eieren gevonden zijn gaan we weer naar het buurthuis terug en krijgen de kids patatjes enzo.
Daarna mogen ze de gevonden eieren gaan verfen.

Ik vind het super leuk dat ze zoiets organiseren voor de kids en ik ben ook erg benieuwd hoe Stephan het vind!
Ik weet nog wel dat het vroeger, toen ik nog klein was, ook door iets of iemand georganiseerd werd en dat ik dat hartstikke spannend en leuk vond!

Maarre…zijn er eigenlijk nog meer die met hun kids paaseieren gaan zoeken?

Groetjes, mamma van Stephan

Ja, mijn dochter mag maandag bij mijn ouders in de tuin eieren gaan zoeken. Als het slecht weer is, dan verstoppen ze de eieren binnen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02).

Ja, dat is ook leuk!!

Helaas regent het hier nu, bah!
Nou ja, ik trek hem gewoon zijn regenlaarsjes en regenbroek aan en dan gaat het prima lukken hoor!
Maar droog weer was toch wel ietsje prettiger geweest als je eieren gaat zoeken in het bos

Nou, Stephan heeft eieren gezocht hoor!
Het was echt heel leuk georganiseerd.
De kip liep voorop en zo gingen we met een hele optocht (er waren veel kinderen!) naar het bos. We hadden veel bekijks!

In het bos heeft Stephan 11 eieren gevonden (ze hadden er in totaal 500 verstopt!!!Pfff…wat een werk! Maar ja, er waren dus veel kids).

Hij vond het prachtig en na afloop kregen ze in het buurthuis dus nog patat en een frikandel.

Nu ligt hij te slapen, zo moe was hij van alles

Hier wat foto’s.

Eerst met z’n allen verzamelen (lang niet alle kids staan er al op trouwens)

Yes! Een paasei gevonden!!

Samen met de kip op de foto. Hij vond het wel een beetje eng, maar gelukkig klonk de kip PRECIES zoals onze buurvrouw!

Benieuwd of er nog meer mensen paaseieren gezocht hebben of nog gaan zoeken!!

Hoi Bieb.
Wij hebben ook eieren gezocht hoor.
Traditie in onze familie.
Komt de hele familie bij mijn opa en oma(dus Niels zijn overgrootoma en opa).Die hebben een vakantiehuisje aan het water.
Gaan we eerst eieren schilderen(zon 60 stuks) en dan wordt er eerst door de papa’s verstopt en dan een keer door de mama’s en als laatste mogen de kinderen nog een keer verstoppen.Het was heel erg gezellig.
De mooiste geverfde eieren krijgen een prijsje van oma.(toevallig winnen alle kinderen altijd een prijsje!)
Dan nog soep met krentebrood eten en de eieren die nog een beetje ongeschonden uit de strijd zijn gekomen,hihihi.
Bij ons was het smiddags trouwens wel aardig weer,en bij jullie?
Groetjes eljada