Ik heb ze al lang gemist hier? Rinske schreef ook altijd leuk, dus…ik vroeg me af waar ze is en hoe het met Linsey gaat?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik heb ze al lang gemist hier? Rinske schreef ook altijd leuk, dus…ik vroeg me af waar ze is en hoe het met Linsey gaat?
Dat is een goede, heb idd al een tijdje niks van haar gehoord.
Hyves heb ik niet, dus geen idee hoe het nu met haar gaat.
Groetjes,
Sandra
Ik kan thuis even kijken volgens mij zit ze er bij mij wel op. Maar ja dan moeten jullie geduld hebben tot vanavond zit nu op me werk en kan niet hyven daar
Groetjes,
Michèle
heeeej lieve meiden
pfoe ja nou, was vanavond toevallig nog even op de computer en zag toen het krabbeltje (op hyves) van michèle.
heb geloof ik wel wat uit te leggen
het is nogal een lang verhaal, dus ik zal jullie de fijne details besparen haha
Eind juli kreeg Daan bouwvak, dus heerlijk vier weken lang met z’n drietjes thuis. we zouden niet met vakantie gaan maar wel heerlijk thuis vakantie vieren. de eerste week ging dit ook nog goed. voor de bouwvak wist ik al dat ik daar ook echt aan toe was, zodat ik ook even goed m’n batterijtje op kon laden. de eerste week ging dit ook nog redelijk goed, tenminste we waren lekker druk met dagjes weg en wanneer we een dagje thuis waren ging ik thuis aan de slag. ik kon gewoon simpelweg geen rust in m’n lijf krijgen.
in het begin van de tweede week ging dit nogal mis, ik zat alleen maar te huilen op de bank. Ook is het zo dat Daan (is pas na de bouwvak)veel werkt op het moment, opzich helemaal niks mis mee natuurlijk zeker in deze tijd. maar dat betekend dat hij ook een paar weekenden heeft moeten werken. wat dus voor mij minder rust betekend waardoor ik weer minder energie overhoud.
Sindsdien is het voor mij eigenlijk even helemaal niks meer, behalve voor Lindsey zorgen. dus ook ikkeben is er daardoor bij ingeschoten, ik kon het even niet meer opbrengen om dit ook nog te ‘moeten’ doen. uiteraard is dit niks persoonlijks naar jullie toe, vond/vind het juist altijd geweldig om iedereen z’n verhaal te horen.
inmiddels gaat het al wel weer ietsje beter, dankzij zo veel mogelijk rust.
met Lindsey gaat alles uitstekend, inmiddels dus ook al gepromoveerd tot dreumes. het tijgeren is inmiddels overgegaan tot kruipen (met af en toe wat tijgeren) we zijn al volop langs de bank, tafels, stoelen e.d. aan het lopen. en verder is het gewoon een heerlijke mop waar ik nu dus volop van aan het genieten ben.
al met al is het toch nog een behoorlijk verhaal geworden.
enniewee, ik hoop echt wel weer meer tijd/energie/zin te krijgen voor het ikkebennen.
liefs,
Rinske
Gewijzigd door - Rinske op 15 Sep 2009 20:37:49
Ha Rinske!
Oh, dat snappen we toch joh! Je HOEFT natuurlijk niet te Ikkeben als je geen zin of tijd hebt! Het was meer dat ik gewoon dacht: ‘Waar zijn ze nou?’ Jullie waren natuurlijk ook ‘vast’ hier en ik miste je verhaaltjes gewoon! That’s all. Maar hopelijk ben je nu weer wat meer tot rust gekomen en vind je nog tijd. Maar niks MOET he!
Logisch hoor, dat je helemaal geen energie meer hebt voor ikkeben als je al je energie moet opsparen voor de zorg voor je kleine meid. Goed dat je het nu rustig aandoet en wij lopen niet weg hoor!
En nog van harte met Lindsey’s 1e verjaardag!
Groetjes,
M
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 15 Sep 2009 21:07:49
Leuk dat we weer wat van je horen Rinske. Vervelend dat je zo ontzettend moe bent. Logisch dat je even niet op ikkeben geweest bent hoor. Het is tenslotte geen verplichting en als jij je er te moe voor voelt moet je gewoon even de rust voor jezelf nemen. Is vaak zo dat als je eenmaal vakantie hebt alle vermoeidheid er pas uitkomt.
In ieder geval wel goed om te horen dat je je alweer wat beter voelt. Sterkte en neem alle rust die je nodig hebt.
Groetjes,
Sandra
Oh ja bijna vergeten, maar nog gefeliciteerd met de verjaardag van Linsey.
Hebben jullie een leuke dag gehad?
Groetjes,
Sandra
Allereerst gefeliciteerd met Lindey.
Enne wij zijn een lust geen must he Dus eerst aan jezelf en je kleine denken en dan aan de pc. Wij zijn hier als je wilt beppen en zo en anders krabbel ik je af en toe om te kijken hoe het is met je.
Groetjes,
Michèle
Meissie toch… vergeet jezelf niet… neem je rust zoveel als lukt … breng die kleine meid lekker dagje weg, en kruip je bed in …
Nog proficiat met de kleine meid…!