Ik me afvraag of ik de enige man hier ben

Want we hebben vanmorgen de ledenlijst gedeeltelijk doorgenomen en we kunnen niet echt zeggen dat er veel vaders zijn die lid zijn.
Verder zien we eigenlijk nooit reacties van vaders…
Nou hadden we het al gemerkt toen wij ons voorstelden, maar we hadden toch wel een enkele keer een bericht verwacht van een vader…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

ben bang van wel he

mijn man zit er nooit achter ja voor muziek en verders niet dus hans zul je nooit horen of er moet wat met mij zijn dan wil hij een bericht plaatsen met veel uitleg erom heen hoor

maare toch gezellie tussen de vrouwen haha

Mijn viend zit wel vaak achter de koputer, en komt ook vaak op onze eigen site, maar ben blij dat ie niet hier komt

Wel jammer dat er niet meer mannen zijn!

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

tja deze hele site is gemaakt door mijn vent maar die zal hier niet posten , da’s mijn afdeling en vind ik ook prima zo hoor

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ja ik heb al begrepen dat de gemiddelde man niet zoveel over kinderen en hun leuke dingen en kwaaltjes praat.
Misschien ben ik dan wel anders dan anderen…
Vind het heerlijk om over mijn kleine meid te praten.

Hoi Ammetje
Toevallig is mijn zwager vandaag lid geworden want hij wou onze vakantiefotos graag zien.Hij stat onder Piet.
Maar hij zal ook niet gauw iets posten.Hij vind het meer iets voor “wijven”,dus je snapt wat voor tiepe het is.Hij heeft trouwens ook geen kinderen dus dan wordt het wel erg mmoeilijk he!
Groetjes Eljada

hier is een papa in huis die graag met zijn kids speelt dol op ze is maar er over lu… en andere papa’s schijnt moeilijk te zijn hahahahahaah maar gezellig hoor hoop dat er meer volgen

Tries

Liefs Tries

Ach ja praten is nu eenmaal niet het sterkste punt van ons deel van de wereldbevolking…

Hoi Sam,

Mijn vriend praat maar wat graag over onze Stephan hoor!!!
Hij is er helemaal wijs mee!
Echt gaaf om te zien hoor!
Alleen is het niks voor hem (denk ik) om dat hier te gaan zitten typen.
En ik heb geen moeite met kletsen zoals je gemerkt heb inmiddels, haha!
“Probleem” opgelost dus!

Groetjes, Bianca

Frans is een leuke papa voor Sanne, hij doet alles met haar. Hij kan ook alles. Het enige is dat hij zelf geen beslissingen neemt over Sanne. Ik bepaal daardoor wel een beetje hoe en wat we met Sanne doen. Dat is best jammer af en toe.

Liefs Kristel

he armanda hoe hebben jullie het gehad in euro dis

gr marielle mama van tanja

Ha Armanda,

Dat is zeeeeeeeer herkenbaar hier, haha!!!
Leuk om te horen dat het bij jullie ook zo gaat!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 24 Jan 2004 22:17:12

oke ik zal even goed kijken
gr marielle mama van tanja

Hoi Armanda,

Ja, bij mijn vader ging dat ook zo.
Nog steeds trouwens!
Haha!
Tsja…bijkomend feit is dan ook nog dat ik zijn énige dochter ben (heb verder twee broertjes).
Mijn moeder moest er altijd wel om lachen…ze zei altijd: jij wind je vader zooooo om je pink!
En nu nog “waarschuwd” ze weleens: denk erom, je vraagt het niet aan je vader hoor, die heeft het al druk zat nu.
Bedoeld ze trouwens helemaal niet verkeerd hoor!(heb een leuke band met mijn ouders).
Dus ja, vaders en kinderen…denk dat het er vaak gewoon “in zit” haha!
Gelukkig maar, want je hoort ook weleens anders helaas.
Dat vaders bijv. niet echt geinteresseerd zijn in hun kids maar het te druk hebben met andere “belangrijkere” dingen.
Nee, dan maar liever af en toe een beetje teveel geld “kwijt zijn” door pappa’s leuke beloftes en kadootjes om allerlei leuk bedachte redenen, haha!!!

Groetjes, Bianca