......ik me afvraag of het aan MIJ ligt?

Altijd als ik hier op het forum kom dan klik kik op “actieve topics” en voila, een mooi lijstje met topics waarop gereageerd is sinds mijn laatste bezoek

Maar de laatste twee dagen vertikt ie dat dus mooi!
Nu beweert dat ding bijv. dat mijn laatste bezoek hier 1 februari om 7 uur nog wat was. Gisteren dus! (nou ja, jullie weten wel beter )
Op zich maakt het me niet uit dat ie dat zegt/denkt maar het vervelende is dat ik dus steeds een hele waslijst met topics voor mijn neus krijg.
En inmiddels vind ik dat zoooo irritant worden

Zijn er meer mensen met dit “probleempje” of ben ik de enige…ligt het misschien aan mijn instellingen ofzoiets (??)

O ja, meestal laat ik mezelf aangemeld staan.
Nu heb ik me al geprobeert af te melden maar ook dan is het probleem niet verholpen.
Ook afsluiten d.m.v. het rode kruisje helpt niet…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ik heb hetzelfde probleem bieb… zodra ik me aanmeld vanaf kantoor… en ik kom later weer thuis en wil inloggen boem 10 dagen terug… helemaaaal niet fijn als je wilt modereren…

het probleem is bekend… maar er is vooralsnog niets aan te doen, enige wat ik dan altijd maar doe is actieve topics sinds 1 dag geleden kiezen…

groetjes Kim, mama van

en

ik heb t dus ook. Ik dacht al…
Maar iedereen heeft t dus!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

hahaha, nou wordt ie mooi.
je laatste bezoek?
dat komt in jouw woordenboek toch niet voor?

maar ik heb dat ook steeds hoor.
irri he?

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Hmmmm, en ik weet dan weer niet waar jullie het over hebben

2 opties, of ik ben een dombo en ik heb het wel maar merk het niet of ik heb er geen “last” van.

Groetjes Mim

nou kijk mim,
als je de actieve topics wil bekijken dan geeft hij de actieve topics sinds je laatste bezoek.
nou daar zit dan het euvel.
je laatste bezoek is dan bijvoorbeeld 3 dgn. geleden, wat dan niet het geval is.
[zeker bij bieb niet, want ze heeft geen laatste bezoek hihihi]
en dan krijg je zon gigalijst met topics en dat is irritant. snap je het nu, is niet zon duidelijk verhaal geloof ik.

Groetjes Christa, mama van

Gewijzigd door - diantha op 02 Feb 2006 23:12:24

he christa en melinda

zo goed??
je hoeft er nu niet extra onder te zetten groetjes van… dat heb ik al vastgelegd in je profiel

groetjes Kim, mama van

en

hey kim,
helemaal goed.
had je net een mailtje gestuurd.
je bent een ster!!!

quote:

[zeker bij bieb niet, want ze heeft geen laatste bezoek hihihi]

Lekker bijdehand weer hoor

Maarre…gaaf die handtekening!
Als ik eens een paar uur over heb dan wil ik ook eens een handtekening met foto’s van de kids.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ja, hij is mooi geworden he?
ben er ook errug blij mee.

quote:
Hmmmm, en ik weet dan weer niet waar jullie het over hebben 2 opties, of ik ben een dombo en ik heb het wel maar merk het niet of ik heb er geen last van.

Ik zat ook al te denken wat bedoelen ze nou??!!! dus ben net weer eens aan het prutsen geweest en ja hoor weer wat geleert!?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben