Ik maandag

mijn eerste oppaskindje heb!!! een meisje van tien mnd oud… ben echt benieuwd hoe het gaat gaan… duim als jullie tijd moesten hebben ff voor me da het allemaal goed gaat gaan… jullie krijgen er nog een verslag van!

liefs jessica, &

Ow leuk!!!
Laat je het ons weten?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ik heb bij deze even voor je geduimd.
En het zal allemaal wel loslopen joh!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Leuk joh, eindelijk!
Veel succes!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Ohh veel plezier.
Kom allemaal goed joh.
En het is erg leuk hoor oppassen, tenminste vind ik!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Spannend hoor, veel plezier!

Groetjes Nathalie & Co

OO leuk hoor, ik zal aan je denken ( hahaha als ik er aan denk want we moeten nog naar het zh voor Daan ) Heel veel succes, want het is toch spannend zo`n vreemd kindje. Maaar het zal vast wel goedkomen.

Veel plezier en suc6 vandaag.
Hoor graag je verslag vanavond of morgen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heee spannend heel veel suc6 vandaag

Bianca,Dylan & Kaitlyn

het kindje is niet komen opdagen alweer een teleurstelling! heb nu de stap gezet om het voorlopig op te geven want op deze manier kan het niet verder zeker financieel niet! morgen moet ik bellen na het bedrijf waar mijn schoonzus werkt daar kon ik waarschijnlijk gaan beginnen,is kuisen bij mensen,niet bepaald ene droomjob ma eerlijk gezegd heb ik er erg veel zin in! ben het geoon ff moe om constant mijn huis aan wild vreemde te moeten laten zien uiteindelijk om niks! hopelijk wordt de sollicitatie wat!

liefs jessica, &

ja de mama zou ziek zijn heb ik vernomen ma de dienst twijfeld er zelf aan was haar eerste werkdag in een nieuw bedrijf dan moet je al erg ziek zijn om niet te gaan he!

liefs jessica, &

Ja wel erg raar hoor en zeker heel sneu voor jou. Hopelijk wordt die andere baan wat, zal voor je duimen.

Hè, dat is nou vervelend als je er zo op gerekend hebt!
Ik duim ook voor je dat de andere baan wat is voor je!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)