Ik maandag

mag gaan solliciteren bij kind en gezin om onthaalmoeder te worden. ik begin 3oktober terug te werken als verzorgende maar zie het echt niet zitten,moet de kindjes iedere dag om zes uur uit bedje halen,mannetje na zijn werk rijden,kindjes weg brengen,zelf gaan werken,kindjes terug ophalen s middags,wat int huishouden doen,s avonds rudi weer gaan ophalen vant werk. dit lijkt me echt vrij veel. heb een tijdje terug al een aanbiding gekregen dat ik als onthaalmoeder kan beginnen,maar in eerste instantie vond rudi het ma niks… na veel denkwerk heeft ie zich uiteindelijk bedacht. dus nu mag ik maandag gaan solliciteren,en als het allemaal goed gekeurd wordt,start iik januari dan als onthaalmoeder. kan ik de kindjes zelf fijn thuishouden,en er nog wat andere kindjes bij verwennen. lijkt me best een leuke job…duimen jullie dat het lukt??

liefs jessica, &

Tuurlijk ga ik voor je duimen. Leuk hoor !!! Ben erg benieuwd naar je sollicitatie, dus gauw komen vertellen he.

Ik zal ook voor je duimen
Wij noemen het hier gastouder en ik ben het ook een paar jaar geweest
Super leuk vond ik het

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Spannend, heel veel succes!!

Groetjes Nathalie & Co

hee spannend zal zekker duimen voor je…

ben het ook geweest vond het heerlijk om te doen,alleen heel lange tijd had ik van soms half 8 tot 6 uur savonds en soms liep het uit naar 7 uur

maar ik vond het leuk en kaitlyn ook die zat toen nog niet op school

Bianca,Dylan & Kaitlyn

de sollicitatie is goed verlopen,donderdag komen ze het huis nog bezichtigen en als dat ok is mag ik starten!!ikke ben dus blij

liefs jessica, &

hee goed zeg,nou dat zal wel goed komen toch die huis inspectie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Alvast gefeliciteerd hoor
Over een huisbezoek moet je je niet druk maken
Ze kijken of het veilig is
Nou je hebt zelf kindertjes dus dat komt helemaal goed

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hey, wat gaaf voor je zeg, heerlijk!
En over dat huisbezoek: ik sluit me aan bij wat Heleen al zei

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.