Hallo
Ik post alweer een vraag.
afgelopen weekend ging ik met Djayden naar de huisartsenpost,zijn urine was niet goed en ik had al wel het vermoeden dat hij iets met zijn blaas zou hebben.hij kreeg een kuurtje van de huisarts voor blasontsteking.
Sinds een paar dagen(daarvoor ook wel af en toe)legt hij zijn handje op zijn buije en jengelt of huilt dan,hij laat dan windjes en van de week had ie zijn broek vol,hij poept de laatste dagen moeilijk(zo om de 3 dagen)
dinsdag lag hij tegen me aan en huilde van de krampen,luier vol en het zweet brak hem uit.
Djayden zou niet snel beneden in slaap vallen maar ik streelde stevig over zijn ruggetje en hij bleef doodstil liggen en viel bijna in slaap,hij is ook goed verkouden maar dat gaat langzaam aan wel wat beter,hij heeft ook koorts gehad en ook dat is weer weg.
verder ben ik zo’n 4 week geleden overgestapt op kruidvat opvolgmelk ipv friso 3,maar dat is nu al zo’n 4 week
wat is er toch met hem,ik maak me zorgen en de pijn die hij heeft is vreselijk en doet mij ook pijn om hem zo te zien
wie een antwoord heeft vertel hem dan graag,misschien morgen naar de ha?
gr diana