Ben ik weer…
Zoals jullie weten, was Julia de afgelopen dagen niet te genieten. Ze bleek ook gewoon honger te hebben, want ze brulde als de fles op was. Ze kreeg 5x165 en dat was echt te weinig. Ik belde het cb vandaag en ze mocht nu 180 cc + 6 schepjes en dan één fles Nutrix. Bij die fles moest ik twee lepels Nutrix doen op de 6 schepjes Nutrilon. Ik kreeg bijna een rolberoerte. En Nutrilon de volle mep én dan ook nog Nutrix, dat lijkt me erg veel?
Mijn vriend vindt het belangrijk dat Julia krijgt wat ze nodig heeft en dat vind ik natuurlijk ook. Maar ik ben bang dat ze veel te dik wordt als ze zoveel eet. Nu kun je zeggen: wat zeur je, het is een baby en die hoeft niet op dieet? Nee, klopt. Maar Julia is geen klein kindje (heel gemiddeld, ook zeker niet te zwaar) en ik wil van haar niet zo’n boedah maken met allemaal rollen. Ik weet dat 1000cc per dag de max is en dat vind ik voor Julia echt wel veel (ze drinkt dus 5x200 eigenlijk) en dan die Nutrix er ook nog bij…
Ik gaf haar eerst 180 water met 6 schepjes en dan haalde ik er 20 cc uit, zodat ze puur 180 cc dronk, maar eigenlijk maakt het niks uit als ze gewoon 200 drinkt toch. Het gaat immers om de schepjes en die blijven op zes staan…Maar die Nutrix, dat vind ik erg veel bovenop haar normale voeding.
Ik vind het eigenlijk erg vervelend dat ik me zo druk maak om Julia’s gewicht. Ik had dat al toen ik zwanger was en ik wist dat ze 8 pond zou worden (en ook uiteindelijk was). Ik ben zelf helemaal niet dik en ook nooit geweest, maar het is een soort schrikbeeld van me. Ik snoep zelf heel veel en hou helemaal geen maat, dat is dan weer het rare…Als ik nou zelf zo’n fitnessfreak was, dan kon ik het begrijpen…
De hoeveelheid die ze volgens het cb mag, zit me dus niet lekker…Ik hoop dat jullie me geen zeur vinden, maar ik maak me druk! Wat raden jullie aan? Ik wil niet dat mijn kindje honger heeft en ik wil ook best Nutrix geven, maar moet dat allemaal meteen zo veel zijn?
Groetjes Rainbow, trotse mama
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Rainbow op 02 Jan 2009 23:45:14

[/url]