Ik Luka's naam heb laten tatoeëren?

Ja, ja! Ik heb Luka’s naam op mijn linker pols laten tatoeëren…

We gingen vandaag alleen maar even naar de tattooshop om wat info te vragen, en zo’n 20 minuten later stond ik buiten met Luka’s naam op mijn pols.
De tattoo meneer had meteen plek, dus… Mijn man vond het goed en Luka protesteerde ook niet, die vond het alleen maar allemaal erg interessant!

Nu heb had ik al 2 tatoeages, dus op zich is het niets nieuws, maar wel erg speciaal omdat het Luka’s naam is.
Niet iedereen is er van gecharmeerd ( lees: mijn moeder!), maar dat maakt niet uit. Gelukkig is hij van mij…

Dit wilde ik toch even delen met jullie.

Wie heeft er nog meer tatoeages van haar ( of zijn) kinderen?

Wat bijzonder. Ik denk er ook over na, maar weet nog niet precies hoe of wat. Wil er toch wel heel zeker van zijn, want spijt krijgen schiet niet op natuurlijk

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oeh dat je het durfd. Ik heb heel lang een tatoo gewild maar elke kaar als ik het geld had dan had ik een excuus om het ergens anders aan uit te ‘moeten’ geven. Dus maar aan mezelf toegegeven dat mijn naaldenfobie te groot was en ik het maar aan pappa over laat. Die heeft er twee en wil wel heel graag nog een tatoo met Morgan erin verwerkt dan wel naam. of sterrenbeeld of iets anders maar daar is ie nog niet helemaal over uit. Dus nee mamma niet en pappa komt nog. Enne volgens mij zijn moeders bijna nooit gecharmeerd van dat soort dingen.

Groetjes,

Michèle

Ik laat straks in November/December een tatoo zetten met de eerste letters van mn kinderen… tussen mn schouderbladen.
Niet groot hoor…zo`n 3cm per letter.

ik wou eerst Noah`s hele naam laten zetten, maar aangezien ik er dan 2namen heb staan straks vindt ik dit niet mooi, dus dan maar de eerste letters.

Mijn moeder weet hier ook van, en vindt het wel mooi…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

wat gaaf! Ik wil ook al heel lang een tatoeage maar elke keer als ik erheen ga draai ik weer om, ik ben echt een bangerik als het om naalden gaat, ik wil wel graag een foto zien van je pols

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ook ik weet al heel lang dat ik een tattoo wil met de namen van de kinderen… kan het niet goed uitleggen, maar zal het proberen… Ik wil een hartje met een sleutelgat erin, 2 vlinders, lotusbloemen en van die gekrulde soort takjes/lianen, hoe noem je die dingen en dus Nikki en Lisa… Beginnend op mijn linker schouderblad (op de rechter staat een tattoo die mijn zus en ik hetzelfde hebben, een tribal-hart) en uitlopend naar mijn bovenarm… Hoop dat het een beetje duidelijk is hihi! Als ie er ooit staat (moet er wel centjes voor hebben…) krijgen jullie hem gelijk te zien hahaha!

Enne MarMama… waar’s de foto idd??

Volgens mij reageren hier alleen mama’s die van tatoos houden? Ik houd er zelf helemáál niet van en mijn vriend ook niet, maar ik moet zeggen dat veel ontwerpen wel echt kunstig zijn. Ik kijk ook graag naar Miami Ink op Discovery, omdat je daar precies ziet hoe ze de ontwerpen tekenen en daarna tatoëren. ALS ik een tatoo zou nemen, wat niet gebeurt dus, dan zou ik kiezen voor een eenhoorn op mijn voet! Ik ben wel benieuwd hoe je tatoo van Luka’s naam is geworden??

Groetjes Rainbow, trotse mama

hoi
Leuk hoor! Ik wil ook al lang een tattoo, maar weet nog niet precies wat. Ik wil in ieder geval eentje op mijn voet, met dan de eerste letter van mijn zoontje in verwerkt. Dus niet de naam maar wel iets met de eerste letter. Ben inderdaad ook benieuwd naar de foto. En nog een vraagje: Deed t veel pijn? Daar ben ik toch ook wel een beetje bang voor hoor, in mijn geval vooral omdat ze zeggen dat de voet een van de pijnlijkste plekken is om eentje te laten zetten.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Een paar van mijn vriendinnen hebben er ook 1 op hun voet, en hun zeggen dat het niet pijn deed, het is natuurlijk geen prettig gevoel, en vooral bij het bot niet…
Het minst pijnlijk zeggen ze de borsten… maar dat vindt ik niet mooi…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@ ineke1980 Tja, wat is pijn? Erg prettig voelt het niet, maar dat is maar tijdelijk. En als je het even niet trekt, mag je dat tegen de tatoeëerder zeggen, dan stopt hij even.

Helaas lukt het me niet om de foto hier op te krijgen, hij is te groot of zo.
Maar iedereen die hem wil zien kan naar mijn Hyves gaan, daar staat hij op.
Ik sta op Hyves onder Marloes Wouda-Kreuk, kunnen we gelijk vriendjes worden als je dat wil!

Ik heb zelf geen tatoos, en voorlopig blijft dat ook wel zo denk ik. Ben niet bang voor de pijn (dames, een bevalling doet echt wel meer pijn dan een tatootje hoor!) maar ik ben gewoon niet zo van de tierelantijnen aan mn lijf. Ik draag weinig sieraden en heb geen piercings.

Ik ben echter aan een man blijven hangen die behoorlijk wat heeft staan op zn lichaam, dus snap wel waarom mensen het doen. Mn man heeft ook en tatoo met Nora’s naam op zn arm laten zetten. Met een dna streng er omheen, erg mooi geworden.

Wie weet laat ik ooit nog iets zetten, ik sluit niks uit, maar moet dan wel zo bij me passen, daar ben ik nog niet over uit.

liefs

En de kaakchirurg doet ook meer pijn dan een tattoo, dat kan ik je wel vertellen!!

Ik houd ook niet zo van tatoo’s!
Zeker niet op erg zichtbare plaatsen, of als ze erg groot zijn.
Als ik ooit nog een keer een tatoo wil, wordt het of een sniley onder mijn grote teen, haha!! (hebben een vriendin en ik al heel lang in gedachten, gewoon voor de lol!), of een kleintje net onder je bikinirandje, of op mijn voet.

Maar het zal er voorlopig niet van komen!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Bakmama, ik snap je helemaal! Iemand die mijn vriendinj kent, heeft een Franse tekst op haar rug laten zetten, maar…er is een woord FOUT GESPELD. Dat is pas lullig! Zelf maakt het haar niet uit zei ze, maar waarom laat je dan een tekst op je lijf zetten? Dan wil je toch ook dat het Frans klopt?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oeh das zeker lullig ik zou me best dood generen dan

Groetjes,

Michèle

ik heb een tattoo op mijn enkel. Het is er eentje die ik al jaren wilde(hij staat er al een jaar of 7 denk ik), het is een egyptisch teken voor eeuwig leven. Dat teken werd altijd als een koning/koningin gebalsemd werd tussen de wikkels gedaan. Aangezien ik helemaal gek ben van egypte en het farao-tijdperk staat dat op mijn enkel. Heb hem wel heel bewust niet inkt-zwart laten kleuren, hij is meer een beetje grijzig.

Gr Patries