Ik lente

kriebels had vandaag en dat dat niet goed is voor je portomenee.hahahah

dylan en kaitlyn hebben allebei een nieuw setje gehad voor het voorjaar en nog een paar andere dingen gekocht maar helaas einde van de rit knip leeg

maar het belangrijkste is we hadden lol hahah

groetjes bianca

ooh lekker he… hier zijn de lentecentjes effe op maar dan heb je ook wat…had zaterdag wel zoiets van nu wil ik leuke zwangerschapskleding en wat dacht je … niets!! niets leuksgrrrr alle maal oubollig nou die hoef ik niet

Kussies

armanda

heb wel gekeken maar vond het nog vroeg
voor die meiden is het allemaal open en met zo band in het midden

en voor de jongens heb ik maar niet gekeken dylan heb net nieuwe black stones dus die doet daar maar ff mee ahaha

kim oohhhhhhhhhh erg he dat het dan allemaal oudbollig is

ben je al bij miss etam geweest zag hele leuke zwangerschap kleding hangen bij ons namelijk

groetjes bianca

schoenen praat me niet over schoenen, net na onze vakantie dus begin februari nieuwe schoenen gekocht voor sofie,24 was de maat maar ik heb 25 gekocht omdat ze vrij klein uitvielen en wat denk je, kind groeit zo hard ze passen al bijna niet meer,grrr 65 euro naar de filistijnen, had het kunnen weten eigenlijk, sofie en zon is als planten met pokon… dus ik koop maar effe niets voor dat meisje, wie weet heb ik er in de zomer niets aan

ps ja we hebben miss etam maar daar was zelfs niets leuks tussen( wil leuke leuke leuke kleren hahahahahaaha)

Kussies

ojeee kan dta ja kaitlyn ook maat 23 en ik dacht van de week voel ff en ja hoor het kan nog net dus ik hoop g=het te rekken tot eind maart

ene leuke leuker en nog leukerder kleren
pfff h&M ben je daar al geweest anders weet ik het ookn iet hoor

groetjes bianca

Jaaaa, ik heb ook setjes en schoenen gekocht hoor voor de kids!

Veronica maatje 28 schoenen (toen we echo kregen van haar, moest de vk al lachen> tjee wat een grote voeten heeft dat kindje!! Vandaar dat we hevig in de veronderstelling waren dat ze een jochie zou zijn, door die voeten hahahhaha). Hele leuke licht blauw, glanzende gympen, van leer, zonder veters. Ze mocht kiezen en deze vond ze het leukst. Uiteraard mocht ze uit maar 2 paar kiezen, ik ben niet gek, want ze vond vooral de snowboots erg mooi… Ja leuk voor de zomer hoor…

Lucas heeft nu leuke sandalen gekregen, in maat 26. 25 was net té precies pas, dus heb ik maar maat 26 genomen. Heeeele leuke. Aangezien mijnheer ook nog hele dure Nikes heeft, heb ik de sandalen maar ietsje goedkoper gedaan.

En dus veel shirts en broeken gekocht. Lekker zomer spul dus. Mmmmmm leuk hoor. Nu ik nog hahaha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Oeps ik loog, hihihi. Lucas heeft schoenmaat 25 gekregen ipv 26, omdat 24 dus precies pas was. Veronica dr maat klopt wel hoor.
Schaammm…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo