gelukkig want ik ga lekker de stad in met mijn vriendin en we gaan ook naar een 3D film! ja inge gaat iets voor zichzelf doen. doe ik natuurlijk wel iets vaker maar niet een hele dag! ik heb er onwijs zin in… maargoed…
daarna gaan we samen een hapje eten en ik trakteer aangezien ze jarig is geweest en ik de bios en een etentje als cadeau geef
we gaan ook nog naar de schoenenwinkel waar ze werkt omdat ik schoentjes mag uitkiezen voor rico’s verjaardag! ik heb er wel zin in!!
Ik lekker een dagje weg ga?
Wauw, ikke wil ook…
Heb je wel eens een 3D film gezien?
Ik nog nooit, lijkt me heel raar, maar wel mooi.
Welke film ga je zien?
Nou, heel veel plezier iig!!
Groetjes, Boukje
Nou ik ben weer terug! we hebben echt een geweldige dag gehad.
zij is mijn beste vriendin en onze vriendschap was wat afgezwakt…ofja de vriendschap niet maar we zagen elkaar ineens heel weinig.
dat hebben we nu super goedgemaakt.
eerst zijn we wat gaan stadten.
toen zijn we op het terras beland en hebben we eerst een colaatje gedronken en vervolgens aan de coctails (lees; bijna 6 euro voor een coctail!!) de coctail heet: wilde vrouw. en echt hij smaakte heerlijk!
op den duur zeiden we dat we nu maar door gingen want we zaten in de pal hete zon… en ja alcohol en zon gaat bij mij niet goed samen dus het begon al iets te gezellig te worden
toen zijn we bij bakker bart gaan lunchen en door de koelte daar voelde we ons meteen weer fit.
toen zijn we nog wat gaan shoppen en daarna zijn we naar de bioscoop gelopen
we zijn naar Step up 3 geweest een dans film (ik hou enorm van dansen!)
de special effects waren best wel mooi maar je moet het natuurlijk niet vergelijken met een avater film oid…
het was wel echt gezellig. ik trakteerde haar natuurlijk vanwege dr verjaardag, en we hadden afgesproken dat we elkaar gewoon een dag meenemen als we jarig zijn dat zij mij trakteert als ik jarig ben en andersom. Niet dat we elkaar dan maar 2 keer per jaar zien hoor maar ik heb het over trakteren.
Daarna zijn we nog een hapje gaan eten en toen was het tijd om de trein terug te pakken.
Rico was onwijs blij dat hij me zag, maar hij nam wraak door heel stout te gaan doen toen hij me eerst doodgeknuffelt had.
Papa zei dat hij nog wat diarree had gehad vandaag, en dat hij een beetje uitslag bij zijn oortje had gekregen van een plaatje van zn nieuwe trui die ik er niet had uitgeknipt. Verder hadden ook zij samen een fijne dag gehad dus dat is helemaal fijn natuurlijk!
pff ik ben moe meiden… maar wel enorm voldaan!
Goed dat je even alleen aan jezelf gedacht hebt enne fijn dat Rico toch ook wel blij was dat je weer thuis was. hoe vond Rijco het zo alleen met zijn zoon??
Enne nog leuke dingen gekocht??
Groetjes,
Michèle
Klink goed inge, fijn dat je zo genoten hebt.
Had je ook wel verdiend he.
Gr Patries
ja ik ga het zeker vaker doen, was echt supergezellig, vooral het terrasje met de wilde vrouwen hahaha, jeetje waarom noemen ze een coctail zo!
@Michele: niet zo heel veel want ik was voor dit dagje toch al 70 euro kwijt voor ons samen, en ik had dan alleen nieuwe oorbellen gekocht en 2 kliederschortjes bij het kruidvat voor Rico,
ik zal het even in een nieuw topic aangeven misschien vinden meer moeders het interesant!
Ach gewoon kijken en snuffelen kan ook leuk zijn. Zo zijn mijn vriendin en ik ooit een uur zoet geweest op de hoeden en petten afdeling van de V&D, alleen was de verkoopster ons toen echt goed zat
Groetjes,
Michèle
hahahaha, ooh ja geweldig! soms sta ik ook in de winkel vanalles en nog wat te passen en we kopen dan niets, heerlijk!
Ha ha ha ik ken het, laatst heb ik morgan ook allemaal hoeden opgezet, ze lag helemaal dubbel
Groetjes,
Michèle
Goed dat je lekker hebt genoten! En slim dat je dit zo hebt afgesproken met de vriendin! Ben je verzekerd van minimaal 2 vriendindagen in het jaar!
Ook fijn om daarna weer thuis te komen bij je mannen!
Liefs
@Michele: haha had je ook foto’s gemaakt? Rico wil nooit niks op zn hoofd, nu wil hij wel constant een zonnebril op en ja die tijden waren anders
ik heb nog steeds die verkleedskist die ik bij bart smit had gekocht, die heeft hij nog steeds niet gezien, ik denk dat we die met zn verjaardag vast geven ipv dat hij het van sinterklaas krijgt
mijn plannen veranderen nogal snel de laatste tijd,
zo wilde we ook een autobed maar dat werd een meegroeibed en nou toch maar een peuterbed ivm bedhekje en de kosten, zodat we 200 euro overhouden (ja serieus want dat bespaar ik als ik een autobed kocht) voor zijn peuterkamer.
we plakken bed stickers van cars op het bedje, dus dan is het toch nog een beetje een autobed.
@Liske: ja dat is waar! alleen gaat de dag jammer genoeg zo snel voorbij als je het leuk hebt!
Nee geen foto’s inge. Ik had geen camera bij me en voor mijn telefoon moet ze te lang stilzitten en dat doet ze niet
Groetjes,
Michèle
mama van rico Had dat maar gezegt dat je een autobed wilde!! ik heb net het formule 1 bed van mijn zoon weggedaan voor 6 tientjes!!!
ik heb er nog een maar daar is een hoekje vanaf gebroken!
before you judge me, try hard to love me