Ik last heb van

NESTELDRANG!
Echt heel erg. Lig s’morgens vroeg al te bedenken wat ik die dag allemaal eens kan gaan doen.
Stof heeft geen tijd om te landen, of ik ben alweer in de weer met een stoffer of de stofzuiger.

Gelukkig heb ik alle was voor de baby nu aan de kant En heb me dus voorgenomen om vanavond helemaal niks te doen.

Hebben mijn mede zwangeremama’s er ook zoveel last van?

Gr

ik ben ddan niet zwanger maar ik herkende het wel hoor, weet je wat ik zelfs had? de hond had binnen gepiest in die tijd. en ik rookk dat gewoon op de slaapkamer dat het in de keuken gebeurd moest zijn.
dus ik heb midden in de nacht (zal rond 2 uur geweest zijn) alles van de muur getrokken daar, bleek het onder het gasfornuis gelopen te zijn GADVER!
ik heb dus de hele keuken staan boenen poetsen en dweilen en nog een keer… en ik weet nog dat mn vriend om half 7 binnen kwam van: ben jij wel helemaal lekker?!
tja… haha die keuken MOEST schoon want stel je voor dat mn vliezen braken en ik moest dan nog dweilen.
vond mn vriend een dom excuus want dan had h8ij het wel gedaan

Herkenbaar, heb er nu al veel last van en ik moet nog ruim 10 weken. Alle tijd dus zou je denken, maar ik wil het per se nu allemaal in orde hebben. Alle kasten zijn al onderste boven gekeerd onderhand. En vooral manlief moet er aan geloven omdat ik zelf door bekkeninstabiliteit weinig kan. Niet echt leuk voor hem vrees ik.
Nou schiet het ook niet echt op dat we de afgelopen tijd midden in een verbouwing hebben gezeten en het huis daardoor een megabende was. Hoop dat ik weer een beetje rust in m’n kont heb als alles aan kant is.

groetjes Ramona

[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”

Lilypie Pregnancy tickers</

Wij zijn idd ook net verhuisd. Dus er ligt voor vriendlief een mega too do lijst klaar. En daar gaat hij morgen mee beginnen
Heb er nu wel nummers voor gezet wat ik graag eerst wil en wat nog wel even kan wachten. Moet thuis niet helemaal een strafkamp worden!

Hahaha! Grappig he, hoe je daarin ineens door kan slaan! Heb het ook gehad, maar eerlijk gezegd is het nu wel over, moet mezelf er echt toe zetten om in actie te komen… Maar kan nog wel even profiteren van mn eerdere nesteldrang!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers