Ik kom ook weer eens kijken

Jullie kennen me vast nog wel. Carina uit Zeewolde. Ben hier al een poos niet geweest. Ik denk toch zeker wel een jaar, waarschijnlijk wel langer. Kreeg zomaar eens een mailtje van iemand die geantwoord had op een post waar ik ook een keer een post in had gezet. En dat liet me weer eens hier een kijkje nemen.

Heb verder nog niet gelezen of er nog bekenden zijn van me, maar ik neem aan van wel.

Alles is goed met ons. We zijn zo’n beetje allemaal gezond, op een verkoudheid hier en daar na.

Tijd vliegt. Nog iets meer dan een half jaar en Jonathan gaat ook naar school. Waar gaat de tijd heen.

Ga straks weer even lekker lezen hier en wat beantwoorden ook. MAar ga nu eerst pannekoeken bakken.

CARINA

Hoi Carina,
Leuk dat er weer bent!!
Blijf je hier weer hangen??

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Zal het zeker proberen.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Welkom terug

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hey meis
gelukkig dat het bij jullie goed gaat .enne welkom terug
hoe is het met talitha en het turnen .enz

groetjes marielle mama van tanja

Hi Marielle,

Alles is goed hier hoor. Drukke tijd. OMdat ik alles deze week alleen doe. Andere helft slaapt bij mijn ouders, omdat er een probleem is met onze auto. En dat is niet altijd handig, vooral als je morgen jarig bent en je moet boodschappen in huis halen. Maar ik heb al wat binnen. Doe maar gewoon cake met slagroom en aardbeien of zo.

Met Talitha’s turnen gaat het best goed. Ik heb een link in Trots op Forum geplaats, naar een website die ik voor Talitha heb gemaakt.

Alles goed met jullie ook?

Heyyyyyyyyyy gezellie, tof dat het goed met jullie gaat!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!