Gisteren was mijn ‘rampenplan’ dan werkelijkheid geworden, regen… druilerige zondag, zullen we gaan zwemmen ? we wilde wat leuks met haar gaan doen,maar voelde er weinig voor om naar het zwembad te gaan, gesleep met spullen, kind in een hokkie omkleden als me eigen troep… blehhhhhhh …
kids castle dan maar… (zon speeltuin maar dan binnen, balluhbak en andere dingen) pfhhhhhhhhhh (ja ik ben net gordon ‘alla gillend naar huis’ met dat soort dingen… heb er de kracht nie voor hahahaha)
ow men een hal vol gillende kinderen, die helemaal uit hun plaat gaan, rondrennen, en nog eens gillen !! owjee… da word nog wa , ver-schrik-kelijk !
maar tot mijn verbazing viel het wel mee, ik bedoel het was wel redelijk druk… maar kwa decibellen viel het reuze mee vond ik ! (toegegeven dat papa met haar in de touwe hing en mama niet hoor ) mama zat met een boekkie aan de cappuchino ! (verschil mot er wezen) bovendien weet manlief dat mama van zulke dingen haar haren eruit wil trekken,dus die denkt, neem dr gewoon mee en dan zien we wel… zal ik het maar ff aanpakken (want ja ze is nog niet zo oud dat ik haar daar zomaar los kan laten, want het is zo’n acrobaat, maar ja ze is nog te klein voor haar akties zeg maar )
maar goed, vond het redelijk okay, een goed alternatief als het druilweer is !
vorige week heb ik hier namelijk 2 dagen met kind binnen gezeten, vanwege pleurisweer, dus dan vind ik zoiets wel een goeie, bovendien was ze lekker moe en voldaan !
dus lady’s ik het het overleefd !