quote:
Hallo,
Ik wil eigenlijk gewoon even mijn verhaal en frustratie kwijt.
Justin is heel druk,luisterd niet,drijft zijn zin door en drijft me tot waanzin de afgelopen week.
Djayden zat niet goed in zijn vel,meld zich elke nacht weer vroeg(vanmorgen kwart voor 4)en ik ben zo moe!
Als ik Justin op bed leg smiddags en Djayden slaapt wil ik ook even gaan slapen,maar prompt wordt Djayden dan weer wakker en zo kan ik mijn rust wel gedag zeggen want even slapen kan ik wel vergeten.
Tegen de tijd dat Djayden dan weer op bed gaat,komt Justin er weer uit.
Werkelijk waar ik kan wel janken!!!
Ik heb last van mijn schildklier en ben zowiezo mezelf niet en daar al moe van en ik heb dit er nog extra bij.
Ook ben ik bang dat ik overspannen ben want ik kan niks meer hebben,ik heb geen lontje meer!!
groetjes diana

hoi hoi
misschien wordt het tijd om aan de bel te trekken voordat je helemaal instort. ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk moe bent op deze manier. ik heb zelf het chronisch vermoeiheidssyndroom dus wat dat betreft begrijp ik je heel goed.
kun je niet aan de bel trekken bij (schoon)ouders? dat ze een keer een dagje de kids nemen (ook al zegt je gevoel misschien dat je het zelf wilt doen). ik vind dat zelf ook moeilijk hoor, maar soms moet je zelf bijkomen, want als je moe bent heb je een ongelofelijk kort lontje en kwaad worden heeft helemaal geen zin.
hou je van de sauna? misschien is dat eens wat. lekker veel relaxen tussen de saunagangen door
, lekker lezen, puzzelen of wat dan ook. of lekker naar het strand? er zijn vast wel veel dingen te bedenken. of gewoon eens lekker slapen!!!
ik wens je heel veel succes, maar bedenk dat als jij je goed in je vel zit je kinderen dat ook doen en dan is misschien een goede reden om hulp te vragen. voor de kinderen!!! ik wil je niet een slecht gevoel geven hoor, maar dat kan voor jezelf heel veel schelen. dat je weet dat je doet wat goed is voor de kids.
heel veel succes.
groetjes angela