Geen tips meer, volgens mij zit je op het goede spoor en hebben de andere dames ook bruikbare tips gegeven.
Het is denk ik heel logisch dat je er soms even helemaal doorheen zit. Inderdaad dat Rico af en aan steeds ziek is, hangerig is, je maakt je zorgen en hebt ook nog je eigen dingetjes en zorgen. Als je dan ook nog eens moe bent en je moet de hele dag alleen maar politieagent spelen, daar word je ook moedeloos van. Dat kan ik me goed voorstellen.
Ik heb ook weleens zo’n dag en dan is de maat gewoon sneller vol. En dan is Nora eigenlijk net te moe en huilt om het minste of geringste of haalt het bloed onder mn nagels vandaan door continu stout te doen. Bij Nora helpt het wel om iedere keer als ze stout is het te benoemen als zodanig. Ze herhaalt dan Nooja tout en gaat met haar vinger schudden. Ze is daar altijd heel serieus over en weet heel goed dat het geen grapje is. Maar ja, op sommige dagen houdt dat haar niet tegen om het gewoon weer te doen.
Dus meid: Kop op, na de operatie zal Rico zich ook beter voelen en jij vast ook na een goeie nacht slaap. Ga ook lekker even liggen als hij overdag slaapt. Of even een boek lezen of wat je ook doet om te ontspannen. Vergeet jezelf niet.
liefs