Hallo allemaal,
Het is al maanden stil rond mijn persoontje. De voornaamste reden is dat wij al vanaf dat Binkie 2 maanden is geen nacht mogen doorslapen. Nu ben ik in mei weer gaan werken en de combinatie werk en niet doorslapen breekt me zo op. Ik merk nu dat ik ook nog eens griep heb dat ik mij licht overspannen ga voelen…ik weet mij echt geen raad meer. Ik weet dat dit onderwerp al heel vaak is langs geweest maar ik waag mij er toch aan jullie om advies te vragen, vooral omdat Binkie nu alweer 1 jaar is…
Hij wordt iedere nacht zo’n 2 keer wakker, rond half drie en rond vijf uur. Ik zet dan zijn muziekje aan en dan slaapt hij verder. Vanaf 5 uur slaapt hij steeds even heel kort totdat ik hem pak en een voeding geef. Hij heeft dan echt heel erg honger. Hij weigert brood. Hij eet nu op een dag: pap, warme maaltijd tussen de middag, fruit en tussendoortjes en 's avonds warm met vlees. Dan krijgt hij rond 19:00 uur nog een voeding en rond 22:00 uur. Het lijkt wel alsof hij niet langer dan 7 uur zonder voeding kan. Gisterenavond zat hij zo vol dat hij de voeding van 22:00 uur niet wilde. Ik ging dus heel hoopvol slapen maar om 4:00 uur was hij wakker.
Ik heb al veel geprobeerd: laten huilen, bedje verplaatsen, wel voeden niet voeden 's nachts. Ik weet het gewoon echt niet meer maar inmiddels gaat mijn werk eronder lijden.
Oh ja en op zolder gaan slapen werkt ook niet, zelfs met oordoppen ik hoor ik hem en ik lig dan meer wakker dan dat ik slaap…
Heeft er iemand nog een tip die zou kunnen werken? Please?
groetjes,
Wendy
Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…