Ik kan het wel van de daken schreeuwen!

Nee…niet zwanger haha.
Maar Julian loopt eindelijk!
We hebben een heeeele geschiedenis met fysio’s achter de rug, alle grof- motorische dingetjes kwamen langzamer dan gemiddeld op gang, dus ik vind dit écht een TOP-prestatie.
En zo vlak voor onze vakantie! Heerlijk!
Hij is ook al best stabiel… op schoenen dan, op blote voetjes nog wat minder, dus dat moeten we nu nog wat gaan trainen

Gisteren verkoos hij het kruipen nog iets bóven het lopen en vandaag weer zo’n spurt. Hij gaat uit zichzelf staan en fttttt…weg is ie!

JOEPIE!!
Trots-trotser-trotst!

Lilypie Second Birthday tickers

Super!! Nu kunnen jullie maar achter hem aanrennen

Oh, wat super!!! Ik hoop ook dan onze zoon dat snel gaat doen, maar daar is helaas geen pijl op te trekken! Succes met achter hem aanrennen, haha!!!

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers

Top! En uiteindelijk nog sneller dan onze Erik, hij was 19 maanden toen hij liep

Logisch dat je trots bent. Lekker genieten! En lekker oefenen in de vakantie.

Groetjes,
M

aaaah wat goeeed!! super!! Logisch dat je trots bent, wat heerlijk voor jullie meid! en wat zal Julian ook blij zijn dat het eindelijk lukt! enne nu begint de sport he

Haha nu begint de sport ja!
Mama kan niet meer op de bank hangen, maar moet achter dr zoon aan!
Gelukkig luistert hij redelijk goed… (ik klopt 't gelijk af!)

Lilypie Second Birthday tickers

joh wat fijn!!!

Super van Julian!
Goed voor je conditie meid, je rent wat af met zo’n peuter…

Lilypie First Birthday tickers

Helemaal top. Wat heerlijk met de vakantie. Niet meer elke dag tig broekjes wassen van het kruipen.

Toppertje! Wat heerlijk voor jullie en natuurlijk voor Julian zelf, die zal blij zijn dat hij de wereld nog verder kan verkennen!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Wat knap van hem!

Geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Goed van Julian hoor! En als ze eenmaal lopen gaat het zooooo snel, let maar op Straks mag je er achter aan rennen ipv lopen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nice!

volgens mij lopen die van ons een beetje gelijk qua ontwikkeling, want hier loopt ze ook pas sinds een week of 2 eindelijk! papa was 2 dagen thuis en ineens liep ze er zo vanuit de keuken helemaal naar de huiskamer naartoe! Ze heeft denk ik op hem gewacht haha. Maar wat fijn ook voor jullie!

mama1980

@mama1980: Dat denk ik ook ja! Wanneer is jouw dochter geboren? Julian is van 3 januari '10. Mooi dat ze ging lopen toen papa thuis was, bijzonder hoor!

[img]http://lb2f.lilypie.com/IAaRp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@Mama1980: Zo dat is ook bijzonder zeg Wat ontzettend mooi!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Heerlijk, supergoed hoor!

Senne liep pas echt met 21 maanden dus hij is mooi op tijd

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers