Ik kan het lekker zelf!

vanmiddag was ik eventje bezig en ik draai me om, en daar ligt Ruben ineens op zijn buik.
Stomverbaast zit ik nog te denken hij lag toch op de rug?!
Maar hij kan zich nu helemaal zelf omdraaien!!!
alleen jammer dat ik de eerste keer gemist heb.

Maar eenmaal bij oma aangekomen, vertelde ik dat hij zich zelf kon omdraaien en ik was nog niet uitgesproken en hup daar ging hij weer, en gieren van het lachen, Kijk eens wat ik kan! dus de tweede keer miste ik gelukkig niet!

Ikke ben dus nu echt super trots op hem!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ja dat is zeker een mooi moment.

Ik kan mij ook nor herinneren hoe trots ik was op patrick toen hij zich voor de eerste keer omdraaiden.

veel liefs mignon

he geweldig zeg,en idd jammer dat je dat dan net niet ziet he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jaa leuk is dat he… Jessin kan het ook al een tijdje en struind nu de laatse 2 weken zelf op zijn buikje door de kamer. Sinds vandaag wil ie ook op zijn knieen, dat lukt ook wel, maar hoe moeten die armpjes nou mee ? whahahaha geweldig, ik vind elke stap die ze weer zelf kunnen maken heel tof want zo kunnen ze meer hun eigen gang gaan. Wacht maar joh, voor je het weet vind je hem aan de andere kant van je kamer.

hoe oud zijn die van jullie?

manon is 2e kerstdag 6 maanden en begint nu op de buik te draaien.
haar heupjes liggen al op de buik maar de rechterarm houdt ze krom waardoor ze niet verder komt. dit doet ze nu en paar dagen. nadeel van op de buik liggen is dat ze nog meer spuugt…

Tessie

Ruben is nu 5 maanden, en inderdaad hij spuugt wel wat meer nu hij op de buik ligt.
Maar op de buik draaien lukt nu, alleen terug draaien zal hij nog even moeten oefenen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.