Ik kan geen normale sokken vinden!

rico’s voetmaat is 24 ik heb dus bij de zeeman gekeken.
maar dan heb je sokmaat 23/26.
dus ik denk: mooi, die koop ik.
zijn ze veelste groot en ook niet anti slip ofzo.
ik heb toen nog verder gekeken maar ik vind geen sokken die gewoon maat 24 zijn die dus passen.
hij heeft nu dus nog steeds de grootste anti slip sok aan die ze bij de zeeman verkochten, maar die zijn veelste klein, ik kan dus geen tussenmaat vinden. (jullie kennen ze vast wel, de beige gestreepte sokken met i love mama, of de witblauw rode gestreepte sokken met i love mama of i love papa erop, ik weet het…veelste klein!) het anti slip gedeelte komt tot halverwege zijn zool haha, het is geen doen! maarja te grote sokken zijn gevaarlijk want dan glijdt hij alle kanten uit.
weet dus iemand waar je “gepaste” sokken kan kopen? en dan niet maat 23/26 of dat soort rare maten?

Ik lees vrolijk mee Inge, ik heb hetzelfde. Eva droeg tot voor kort nog sokken die bij de HEMA gaan tot 18 maanden! Ja, dat kind heeft nu eenmaal kleine voetjes…En dat terwijl ik die van 0-3 maanden bij Max al iel vindt, bij hem zit de hak ook helemaal fout, met zijn kolenschopjes! Maar ik dus zoeken naar sokken maat 22…Nergens! Nu heb ik toch maar die van de HEMA, meteen vet ingeslagen en die zijn inderdaad van 23-26 ofzo. Maar ze gaan wel…Ze zijn inderdaad niet meer anti-slip. Raar he? Die kindjes kunnen toch ook vallen? Eef viel gisteren nog van haar stoeltje af…stond ze op met koken…Ik ben benieuwd of andere mama’s betere sokken kunnen vinden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Inge in de droger gooien Werkt hiet althans wel.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ik weet niet hoor, die dingen van de zeeman zijn wel zo ruim, dat zijn sportsokken, ik dacht; lekker warm
maar jee man die pas ik bijna hahaha. bij wijze van dan
ik blijf doorlezen…
@Michelle: in de droger gaan ze zoiezo, maar het helpt niks, de kwaliteit is niet bijsterend van de zeeman dus ze zijn eerder wijder geworden dan smaller

@Bakmama: ja die slofjes heeft hij ook wel, maar rico moet vanwege zijn oefeningen met zijn kiss vaker op blote voeten lopen. aangezien ik dat te koud vind wil ik hem sokken aangeven en dat vond de therapeut ook goed…vandaar ik zal die site trouwens eens bekijken, thnx!

Tja ik heb het probleem niet, koop morgan der sokken en maillots bij de Hema, Maillot zelfs een maatje groter dan zitten ze prettiger dan net pas en sokken heeft ze ook gewoon aan al vanaf maatje 23. Ik had toen de vraag waar koop ik antislip in haar maat (was 23 toen) en ik kreeg van meerdere mamma’s niet gewoon zo laten lopen en dat gaat inderdaad prima. Ze zijn op een leeftijd dat dat zo zou moeten kunnen enne anders sloffen met rubber zolen halen dat hebben ze op het kdv ook en wij thuis ook al doet ze ze ook vaak uit. Maar sokken zijn er altijd in meerdere maten ben ik bang zelf bij een sokken winkel.

Groetjes,

Michèle

Gewoon op sokjes zonder antislip laten lopen Hij leert snel genoeg dat hij voorzichtiger moet doen wil hij rechtop blijven staan Een huis is ten slotte geen speeltuin waar je mag rennen en springen (bij ons dan ) Hier ook gewone sokken op laminaat en dat gaat prima. En anders van die leren slofjes, heb je ook in grotere maten. Je hebt bijv. Bobux slofjes, oa te koop bij de betere schoenwinkel.

Hier trouwens schoenmaat 24 en sokken in maat 23-26 en dat gaat prima (zonder droger). Wij hebben van de zomer eens bij Kruidvat sokken gehaald, 5 setjes voor 2,50. Perfecte sokken! Ook heeft hij sokken van Action, die gaan ook prima. Hemasokken vind ik erg klein vallen, maar ligt misschien ook aan de bouw van het voetje…?

Ook hier vooral Hema-sokken.
en geen probleem met uitgaan of uitglijden.

M.

Hier lopen ze eigenlijk ook altijd op gewone sokjes, zonder antislip. Uitglijden valt reuze mee!
En uh, tja die sokken komen overal vandaan geen specifieke winkel.

Zeeman! Ja daar heb ik ze gehaald en daar heb je dan wel 2 maten in 1 zoals 80/86! Maar ik vind ze van goede kwaliteit, die ik had en ze doet er nu al bijna 1 jaar mee!

ik ga is bij de hema kijken daar ben ik nog niet geweest, action ook niet trouwens
maar die sportsokken die papa ook altijd draagt alleen dan een aantal maten groter… die zitten dus te los.

Rico rent zoiezo omdat rico best een druk kindje is. ligt ook deels aan shadow hoor die rennen elkaar achterna ofzo… en opzich mag rico best rondrennen, ik bedoel het zou niet kunnen omdat hij zou kunnen vallen. gelukkig is dat nog niet gebeurd. 1 keer zn hoofd gestoten maar dat was tegen het badrand omdat hij struikelde over het drempeltje maargoed verder nog nooit iets geks gebeurd, ik merkte idd laatst dat hij op de sokjes (zelfde maat als die antislip) dat hij daar ook niet op viel als hij sneller liep dus ik denk dat het dan maar gewoon zonder die anti slip wordt.
alleen moet die sok wel strak om zijn voet zitten want wat ik al zei die sportsokken zijn te groot en die stof is ook gladder lijkt wel…
ik ga dus naar de hema/action

H&M heeft fijne sokken en antislip koop ik op de markt

Ik heb voor Lisa sokken van de Hans Textiel, die zijn wat langer (tussen gewone sokken en kniekousen in) en dat is weer wat makkelijker als ze gaan zitten. De broeken kruipen toch altijd iets omhoog en dan heeft ze toch nog warme beentjes. Er zit geen anti-slip onder, maar Lisa heeft al zonder anti-slip sinds ze kan lopen…

heb voor ruben de sokjes van de zeeman…die waren ook te groot dus ik gooi ze in de droger en tatttaaa…ze passen!

groetjes karin!

karin

Ik heb voor Tim nooit anti slip sokjes gekocht, ondanks dat we plavuizen hebben.
Koop de sokjes altijd bij de Hema en die zijn prima.

Groetjes,
Sandra

Hier ook Hema sokken. Nora heeft van de Sint (had mn schoonmoeder bij de blokker gekocht) van die slofsokken (zo noem ik ze) gekocht. Dan zijn van die heel warme sokken met antislip eronder. Ik heb ze zelf ook. Maar nu in de winter heeft ze dat in plaats van sloffen en misschien is dat voor Rico ook wel ggoed, aangezien het warm is, maar wel voelt als op blote voeten lopen.
Snap je wat voor een dingen ik bedoel?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@Liske: ja… een soort “knuffelsokken” alleen dan met anti slip. je het ze ook in gewone sokken toch?

Inge, ja die bedoel ik. Als je googlet op knuffelsok zie je op de eerste pagina wat ik bedoel, alleen dan voor babies en zonder antislip. Bij de blokker hebben ze die dus ook groter en met antislip. Voor over gewone sokken ideaal voor lekker in huis, vind ik. Nora heeft er ook geen last van. Ze houdt niet van sloffen, doet ze toch vrij snel uit, maar hier loopt ze zo heel de dag op. Misschien is het iets voor Rico.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers