Ik jullie niet mis

ik ben heeeeeerlijk aan het uitwaaien aan het strand en in het zwembad… vor degene die het niet weten, vic en ik hebben een zonneallergie maaaaar we zijn poepie bruin… zien niet eens veel zon en smeren goed maar jeeee, ik breng hele dagen door op ons balkon met uitzicht op zee…zee is 30meter verderop
ik kan niet bijlezen wat jullie allemaal heben geschreven en de toetsen zitten ook niet helemaal op dezelfde plek,maaaaaar oke ik mis jullie toch wel een heeeeel klein beetje anders zou ik nu niet hier aan het typen zijn hahahahahahhaha

viccie boy heeft hele bruine beentjes en sofie is helemaal bruin. sofie is ineens zindelijk maar snachts he ik nog maar niet geprobeerd ivm hotelbed

wij doen niets hier behalve, zon, spelen, bier drinke en slapen… dikke kus voor jullie allemaal

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagg tot volgende week

groetjes Kim, mama van

en

Hee Kim,

Leuk om te lezen dat je zelfs op je vakantie nog aan ons denkt. Hopelijk blijft zo heerlijk.

Hartstikke goed van Sofie dat ze opeens zindelijk is geworden. De laatste nacht misschien proberen of ze het ook 's nachts is…

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ha die Kim!
Toch wel een beetje verslaafd? Hihi!

Maar wat heerlijk dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben!
Oooh, krijg gewoon zin om ook heerlijk de zon (en de rust!) op te zoeken!

En Sofie, hartstikke knap van je meis!!! Super! Nou volhouden hè?

Tot volgende week weer Kim!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 18 Sep 2004 21:51:47

Heee wijfie heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben, en zindelijk worden op vakantie dat vind ik nou echt super!..

Wist wel dat je niet zonder ons kan hahahaha
neem nog maar een lekker biertje op ons alle en tot gauw maar eerst nog ff genieten

Tries

Liefs Tries

Ja, ja je mist ons niet he. Hahaha maar wel weer effe snel ikke bennen vanaf de vakantie. Nou geniet er nog maar lekker van, want het gaat zo snel als je zo geniet. Tot gauw weer hoor !

En Sofie, Heeeeel erg knap hoor !Lekker op vakantie en dan geen luiers meer. Hahaha heeft mamma voor niks zoveel luiers mee.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003