Zondag ben ik met de kinderen bij mijn ouders op de camping geweest. Joey is daar gebleven, de bedoeling is dat we donderdag daar weer heen gaan om de verjaardag van mijn schoonzusje te vieren en dan vrijdag met z’n alles weer terug gaan naar huis. Ooooh wat mis ik dat ventje!
De laatste weken heb ik vooral 's avonds wel eens zoiets van jeetje ik wou dat jullie in bed lagen kinderen! Ik ben echt moe van al dat zorgen, en ik keek er eerlijk gezegd best naar uit om een paar daagjes zonder Joey te zijn…
Maar ik verveel me kapot nu! Ik vind het niks aan, en ik kom helemaal niet zo tot rust dat ik lekker kan lezen of hier in huis eens goed aan de slag kan gaan…
Het is niet al te best weer, en mijn moeder zei al, als het morgen regent, dan breng ik Joey naar huis… Pffff ik hoop dat het morgen heel slecht weer word, haha! Lekker weer duizend keer ja zeggen als hij mama roept, en 20 keer per dag hetzelfde boekje lezen, en 's avonds de spits van twee kinderen in bad en flesjes en hele bed rituelen!
Groetjes Anouk