Ik Joey mis?

Zondag ben ik met de kinderen bij mijn ouders op de camping geweest. Joey is daar gebleven, de bedoeling is dat we donderdag daar weer heen gaan om de verjaardag van mijn schoonzusje te vieren en dan vrijdag met z’n alles weer terug gaan naar huis. Ooooh wat mis ik dat ventje!
De laatste weken heb ik vooral 's avonds wel eens zoiets van jeetje ik wou dat jullie in bed lagen kinderen! Ik ben echt moe van al dat zorgen, en ik keek er eerlijk gezegd best naar uit om een paar daagjes zonder Joey te zijn…
Maar ik verveel me kapot nu! Ik vind het niks aan, en ik kom helemaal niet zo tot rust dat ik lekker kan lezen of hier in huis eens goed aan de slag kan gaan…
Het is niet al te best weer, en mijn moeder zei al, als het morgen regent, dan breng ik Joey naar huis… Pffff ik hoop dat het morgen heel slecht weer word, haha! Lekker weer duizend keer ja zeggen als hij mama roept, en 20 keer per dag hetzelfde boekje lezen, en 's avonds de spits van twee kinderen in bad en flesjes en hele bed rituelen!

Groetjes Anouk

erg is dat he dan wil je even rust en als je het krijgt dan is er niks aan hahaha weet er alles van!!!
maar probeer er nog iets leuks van te maken !

before you judge me, try hard to love me

Ha ha ha zo herkenbaar. Ik ben blij al morgan in der bed ligt en sta te juigen als ze uit logeren gaat en ik mijn handen vrij heb en uit kan slapen, maar als ze er niet is dan is het huis leeg en ben ik om 8.00 wakker.

Groetjes,

Michèle

Dat dubbele, heel herkenbaar. Ik kan me er ook op verheugen als ik een dagje voor mezelf heb, maar als het zover is dan heb ik ook vaak geen rust in m’n gat Ik hoop dat het bij jullie morgen heel slecht weer is (als het bij ons maar mooi weer wordt…).

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Eigenlijk is logeren niks nieuws voor ze. Ze slapen elke maandag tot dinsdag bij mijn ouders, en soms ook van zondag tot dinsdag. Maar het verschil is dat ik dan werk! Dan moet het wel, want dat is nu eenmaal onze kinderopvang, mijn moeder is de gastouder inclusief opleiding en alles er om heen.
Maar nu ik gewoon thuis ben, en Danny ook, en we Jessey hier wel hebben omdat ze niet tegelijk op de camping kunnen slapen, is het zo anders! Dat speelgoed van Joey blijft maar netjes in de kasten staan… Ik heb gisteren en vandaag helemaal niet hoeven stofzuigen… Bleeeh, hopelijk slecht weer dus morgen haha
Het ergste is nog, dat Joey het reuze naar zijn zin heeft! Tuurlijk is dat leuk voor hem en mijn ouders, maar ik voel me zielig, hij mist me helemaal niet Vandaag zijn ze naar de Waarbeek (pretparkje in Hengelo) geweest, en ik ben stikjaloers dat ik dat blije koppie niet gezien heb in de atracties Nou ja, ik moet me maar niet aanstellen, en blij zijn voor Joey Maar het blijft moeilijk zo… snik

Groetjes Anouk

het is mooi weer vandaag althans op de veluwe ,
dus dat word nog een nachtje slapen voordat je mannetje weer lekker thuis is.
ach hij zal het waarschijnlijk hartstikke leuk hebben op de camping

Tis hier ook heerlijk weer, en nog mooier, Joey is thuis Mijn moeder kwam het wel wat beter uit om even haar handen vrij te hebben, kan ze even de boel schoonmaken enzo daar.
Heerlijk zeg, ik had hem echt gemist! Maar het is weer als vanouds een bende in de huiskamer, de kinderstoel zit weer helemaal onder het eten en ik kom door al de aandacht die hij vraagt aan weinig toe! Heerlijk, zo moet een mama zich voelen, haha!
Morgenmiddag gaan we met z’n vieren naar de camping om de verjaardag van mijn schoonzusje te vieren. En dan gaan we vrijdagmiddag weer weg, dus nu gaan we allemaal logeren Keb er zin in!

Groetjes Anouk

kijk das lekker mooi weer en het gezinnetje weer compleet en ja dat had je toch juist zo gemist lekker chaos in huis hahaha.

veel plezier alvast dan morgen!!

och meisie! dus je moet vanaf zondag tot donderdag zonder hem??
wat naar!!
oh het is trouwens morgen donderdag he… wel echt sneu! ik snap je meteen ik durf het nog steeds niet aan een dag zonder Rico te moeten alhoewel dat ook wel is goed zal zijn voor ons haha!
hoe is het nu met je? morgen kun je hem dus weer lekker in je armen houden he??
tja nu ga je pas echt waarde hechten aan die dagelijke rituelen, idd op de momenten dat ze er zijn kun je wel is denken: lagen ze maar vast in bed kan ik uitrusten… en zo gauw ze er niet zijn is het pas ECHT naar!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hihi Inge, je hebt alleen mijn eerste bericht gelezen hè? Joey is alweer thuis, lees maar eens!
Maar het is soms denk ik best goed inderdaat, om even kinderloos te zijn. Dan besef je weer hoe leuk het allemaal is. Ach het is ook niet zo dat ik het anders niet leuk vind, maar wel vermoeiend soms! Maar nu geniet ik weer des te meer, ik heb alweer 30 x hetzelfde boekje gelezen, heerlijk! hahah

Groetjes Anouk

mama van rico

Ik vind het ook wel lekker hoor, als Eva af en toe even weg is. Gewoon even alleen rommelen. Maar als ze dan 's avonds weer van het kdv komt en me ‘mamma!’ gillend om de nek valt, ben ik weer heel blij dat mijn mopje er is! Tot ze soms opeens weer even dreint en ik weer 10x moet zeggen dat ze daarmee moet stoppen. Dan denk je weer even: ‘Had ik maar even RUST!’ Volgens mij is het wel normaal, dat je soms ook alleen wilt zijn en als je alleen bént, dat je kindje dan opeens weer mist! Als Eva gaat logeren, 1x in de 3 maanden ofzo, hebben mijn vriend en ik het het hele weekend over haar: wat is ze nu aan het doen, zit ze bij oma in bad, slaapt ze goed, kijkt ze Plop met opa? En dan bel ik ook 3x ofzo, hoe het gaat. Terwijl ik weet dat ze dol is op opa en oma en dat dat altijd goed gaat. Maar gewoon fijn om over haar te praten he, daar geniet ik dan van!

Fijn dat Joey thuis is meid en dat je 1000x de stoel hebt gepoetst en 300x hetzelfde boekje hebt gelezen! HEERLIJK!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mijn moeder kwam vandaag met de vraag “Mogen wij (paps en mams) Vrijdag Noah een dag mee nemen?? we wouden graag naar zee”.

Waarop ik zei “Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk hoe vroeg kom je hem halen??” hahahhaa
Chris is `s middags heerlijk vrij van zn werk, dus gaan lekker lunchen in de stad en even wat cadeautjes kopen voor de verjaardag zondag van onze zwager en nichtje…

Maar zou ook wel blij zijn als ie daarna savonds weer thuis is :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Heel herkenbaar ja. Als Luka thuis is is het lekker druk, en ben ik soms aan rust toe. Maar als hij dan eenmaal een nacht uit logeren is weet ik niet hoe snel ik hem weer op moet halen!