Het zijn geen waterpokken!
Vlekjes bij Gioia ook weer weg (was plaagstootje van haar, haha, ja was zo fantatiek aan het opletten,dat ik dacht dat dat de eerste vlekjes werden)
Ik ben gister bij de nachtarts geweest, want mijn plekken werden blaren!
Dus toen durfde ik toch niet meer te wachten tot vandaag, om naar de dokter te gaan.
kom ik daar, laat mijn armen zien: dokter uit de grond van zijn hard "mijn god!"
en toen zei ik, zal ik je nog wat laten zien, en ik mijn broek laten zakken, hij "o, mijn god!"
Dat zijn geen waterpokken hoor!
Maar wat wel? Hij had het nog nooit gezien, en had iets van, ik krijg al vreselijke jeuk als ik hier naar kijk!
collega erbij: Allergische reactie, toch dus! die theorie had ik aan de kant gegooid, omdat eerste telefonische consult er die kinderziektes genoemde waren, en op het kdv er een uitbraak van was, en ik ze dus nog nooi gehad had.
die collega zag mijn armen, en dacht aan een allergische reactie, zegt die andere dokter: moet je haar eens vragen haar broek te laten zakken!
Gillen van de lach achteraf, want zij was net zo verbeisterd.
Maar goed, stootkuur prednison mee, want er was niet tegen aan te smeren ofzo, eerste pil gister, en het neemt al wat af! en geen blaren erbij! dus dit moet het zijn.
blijkbaar een combinatie: een medicijn dat ik slik heeft dit (in lichte mate) als bijwerking, maar ik slik het al heel lang, maar dat kan opbouwen, het kan ergens door getriggerd worden (dus die shampo denk ik, dat dat het begin was, die combi)
en dan gaat dat medicijn de allergie onderhouden, en uitbreiden.
en uitgebreid is het!
jeetje: toen ik gister die blaren kreeg! en toen toch nog met die kinderziektes en Gioia in mijn hoofd liep, meteen naar de noodarts gegaan!
joepie! want het neemt al iets, af: zal er geen blaren meer bij krijgen, en het is dus niet besmettelijk! dus mijn meissie krijgt nergens last van!
hoogstends de waterpokken, als ze ze op het kdv oppikt woensdag, en morgen kan ze gewoon zwemmen.
hehe, wat kan een mens blij zijn, het jeukt nog heel erg, maar het word minder! dus ik heb echt goeie hoop!
maar ik heb wel twee nachtartsen verbeisterd
want de geschoktheid was echt wel uit de grond van hun hart ![]()
Mo