Ik iedereen

een super geweldige carnaval toe wens alaaf alaaf alaaf

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja leuk veel plezier iedereen.
Alleen hier in t noorden doen we er eigenlijk niks aan, saai he??

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

ach ja vind ik eigenlijk niet zo heeeelll erg!
Maar voor iedereen die carnaval helemaal toppy vind ALAAAFFF!!!
Fijne carnaval.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Yep heeeeeel saai. whahaha doen we volgend jaar toch gewoon een meeting in Limburg met Carnaval. Carnaval is eigenlijk een Nederlands woord voor wat wij hier noemen “Vasteloavendj”. Dank je wel in ieder geval, het weer is nu prachtig en hopenlijk houden we dat zo.Vandaag op school gevierd, morgen hebben we “hummelkesbal”, (hummeltjesbal ). Zondag “de optoch”( de optocht ). Maandag de" boetegeweune boetezitting van Near mit de verkiezinge van de nuje Nearse wearse 2006"( de buitengewone buitenzitting van Neer met de verkiezingen van de nieuwe Neerse “weerse”(= eigenwijze ) 2006. Ik woon in het dorp van de Lindeboom (100 meter er vanaf ) dus hier zal het gele goud met bonte witte kraag rijkelijk vloeien want als ze iets goed kunnen in dit dorp , dan is dat wel feesten. Daar staat dit dorp ook heel bekend om. Maar ja, als ik er niet ben dan zijn we de beest uithangen. Eine sjohne vasteloavendj ederein. Alaaaaaaaf ! hihihihi

Gewijzigd door - Assie op 24 Feb 2006 20:16:06

Morgen jeugdoptocht, errug gezellig!

Maarja, ik heb eerst morgenochtend om 9 uur een begrafenis

Groetjes Mim

Hè bah, wonen wij hier in dat saaie Lelystad dat een beetje probéért carnaval te vieren (wat dus helemaal niet lukt )
Nee hoor, hier in lelystad geen carnaval, daar moet je toch echt in andere delen van nederland voor zijn.
Nou ben ik op zich denk ik niet zo’n carnavalsbeest hoor maar zo’n optocht met allemaal verklede kindjes lijkt me super!!

Iedereen heel veel plezier enne As…wel een goeie optie van je!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

hahaha iedereen hier aan de tap en dan lekker op het stoeppie bij mij naar de optocht kijken. GAAAAAAAF. Alleen de grapjes in de optocht zijn meestal van toepassing op het dorp of regio, moet ik jullie allesuitleggen. Lukt me vast wel hihihi.

Ja wij gaan ook vanavond beginnen… verlichte optocht, morgen gewone optocht en dan Zondag en maandag naar oldenzaal…
SOfie gaat als… en vic is ook gek…
http://www.ikkeben.nl/go?1885

groetjes Kim, mama van

en

Leuk zeg!

Jee, ben stiekem wel een beetje jaloers hoor…gezellige verlichte optochten…
Nou ja, hadden we maar niet binnen Lelytown moeten verhuizen (gevalletje “eigen schuld dikke bult” zeg maar )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hihi die Sofie en Victor!!!
Ik ben niet zo’n carnaval-gek ben ook blij dat het hier niet zo’n hype is!
Maar toch veel plezier hier allemaal.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

uhhhhm Carnaval isse geen hype hoor ! )))( kleine correctie )

Gewijzigd door - Assie op 24 Feb 2006 16:42:40

ook wij vieren het wel niert maar wens iedereen een fijne carnaval met veel bier hiihihih

ene leuke foto’s van sofie en victor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ze zijn leuk die foto s kim .gaaf hoor .nee hier word ook geen uitbundig carnaval geviert .ik vindt het altijd wel leuk om naar te kijken ,al die verkleed party en de praalwagens ja leuk

groetjes marielle mama van
10-10-01

Heee leuk allemaal,

Hier wordt er niks aan gedaan vind ik zelf ook niet zo erg maar wel altijd leuk de verkleden kids te zien…

Veel plezier allemaal

Tries

Halloo!!

Hier ook geen carnaval, wel jammer hoor!!
Wel een fijne carnaval voor iedereen die het wel viert!!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hier in de meern wordt ook geen carnaval gevierd. alleen op school, maar verder niet. vind het ook niet echt een probleem, vind verklede mensen een beetje eng !!!

[/url]

Hi hi leuk die fotoos Kim !
Als ik dat zo zie krijg ik gewoon zin in carnaval !