Ik iedereen in huis aangestoken heb

Vorige week had ik de griep flink te pakken ben nu alleen nog een beetje hoesterig.
maar onze huisgenoot is nu al de hele dag aan het hoesten en proesten.

en mijn man die hang er nu wat tegen aan hij is zo moe, en voelt zich niet zo lekker (arme stakker net een klein kind hahaha…)

Wat ik minder leuk vind is dat ik Ruben ook heb aangestoken en die ligt nu de hele dag te snotteren en te kuchen, omdat dit allemaal nieuw voor hem is heeft hij dan ook vandaag regelmatig last van driftbuien en als ik hem uiteindelijk dan op pak wil hij alleen maar knuffelen, een echte knuffelbeer dus.

Marianne Mama Van Ruben.

Het is bij ons net zo. De een na de ander is snotterig.
Momenteel hangen Fajah en ik half in de ziekenboeg, gelukkig is ze nog wel vrolijk!

Kunnen we niet mama’s snotterhoekje maken?

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)

oei oei toch! heel veel beterschap allemaal!!

liefs jessica, &

Hier is alleen ( nog ) Jessin verkouden, hij rochelt als een grote man hahaha. De snottie is weer onder controle dankzij me pipet en die nare hoest komen we ook nog wel vanaf.
Succes met alle zieken.

En Am en Fajah verlaten weer het snotterhoekje
Er is gelukkig ook goed nieuws te melden, wij voelen ons hier alweer een stuk beter!! Zullen wij jullie besmetten met het beter virus?

en Fajah (17-11-2004)

dan heb je Ruben bijdeze aan gestoken, want hij is al weer een stuk vrolijker dan gisteren, alleen snottert hij nog een beetje zal morgen ook maar een zo’n pipet gaan kopen.

Marianne Mama Van Ruben.

Nou gelukkig dat hij zich nu alweer veel beter voelt.
Het is altijd zo zielig een kleintje dat ziek is, ze weten niet wat ze er mee aan moeten.

en Fajah (17-11-2004)