hij zei het gewoon terug! en dan niet Ik hou van jou maar:
jij hou van jou (hij noemt zichzelf baby of “jij”, omdat ik wel is zeg: kijk dat ben jij! nouja haha hij bedoeld het goed)
ik zei toen straks toen ik even weg moest: mama houdt jou! en toen zei hij dus: jij hou van jou!!
aaaaaaaahhhhhh wat een scheetje is het toch!! ik heb hem een dikke knuffel gegeven want ik vond het echt uberlief!!
Ik hou van jou!
Ha ha ha dat klinkt een stuk liever dan mamma lukt het?? Wat ik de hele dag hoor nu Geweldig hoor dat ie dat zegt nu hopen dat muppet het ook eens gaat doen.
Groetjes,
Michèle
@Michele: haha lukt het? lukt wat??
rico zegt ook vaak iets wat lijkt op: wa gaan we doen??? en dan komt het er zo uit; waga doeenn??? en de laatste klanken van doen maakt hij heel hoog.
ik vraag dat wel is: wat gaan we doen rico? kleien? dan zegt hij: jaaaa kreieen!
ja echt heeeel lief! ik voelde me echt vereerd, papa zei tegen mij: waarom altijd als eerste bij jou? een knuffel geven, ik hou van jou zeggen, altijd als eerst tegen jou.
haha tja… mama’s kindje he
Ik ook van jou
Grappig joh die kleine boefjes. Jurian noemt zichzelf ook jij. Dan zeg ik nee jij ben Jurian (zegt hij altijd nono hoe dit komt???). En ik ben u blablabla… De jongens begreep er niks meer van
@Mini-boy: hahaha aaaah wat ben je ook een lieverdje! nee ik hou echt van jou hoor!
Idd zichzelf jij noemen, mijn broer deed dit nog op de kleuterschool, dan zei de juf: hoi ik ben juf ellie wie ben jij? dan zei hij: jij!
pff haha en toen hij eindelijk “rob” kon zeggen zei hij: rrrrrrrrrobbbieeee!!!
hahaha echt zo lollig!
Rico had vandaag ook 'weer iets. papa heeft zo’n onderzetter voor een drinkglas met 2 “hyke” mensen erop (die trekken met rugzakken rond en soms met stokken haha) papa doet aan hyken en rico weet dat.
er stonden dus 2 poppetjes afgebeeld, 1 grotere en 1 kleinere. de grote was dan volgens rico ook gewoon papa en de kleinere (papa’s vriend heet Robert en dan uitspreken als: roobert) wat dan geen robert maar RORO hahaha. ik moest zo lachen. die uitspraken af en toe he!
Rico is lief…Zo lief dat toen ik tegen shadow zei: hou je mond… hij zei: mama? ik zo ja? hou je mond
excuse me!!!.. brutale aap
hahaha ja hij had ook kunnen zeggen: hou je smoel of hou je bek
ik zeg expres mond tegen shadow terwijl een hond geen mond maar een bek heeft. maar toch
hou je bek klinkt zo agressief.
zeg goudvisje, heb jij ooit verteld hoe je echt heet op het forum?
geen idee met wie ik zit te grappen hier
ooh ja Rico zegt wel is iets wat op K*T lijkt, dan zeg ik altijd: heb je het koud?
ik heb het er namelijk wel eens uitgefloept. Perongeluk uiteraard. Nu is het vaak: ships. of: shoot!
Ooh ja haha ik had je naam nog niet eens gezien Hanna. Hoe oud ben je eigenlijk? en waar woon je? heb je Hyves?
zooo toegevoegd
ja je moet iets he! ik maak van dingen waarvan ik niet wil dat hij ze zegt dan ook maar weer andere dingen.
maar goed zoveel zegt hij niet wat niet mag eigenlijk praktisch niets behalve dan dat “ene”