Ik het zonnetje nu al mis

We gaan de koudere dagen weer krijgen, bah !
alhoewel ik sinterklaas, kerstmis en oud en nieuw erg leuk vind
ben ik er toch een klein beetje van aan het balen dat de zomer
zo snel voorbij is gegaan. Jullie ook ?

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 12 Oct 2006 13:46:30

zonnetje mag wel schijnen maar niet meer zo warm hoor pffff vind dit ook wel wat hebben

lekker vroeg lichtjes aan kaarsje aan openhaard aan hmmmm

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja dat wel, maar ik heb een hekel aan dat verplichte binnenzitten
omdat het regent. ( het regent hier nu ) Maar wat jij zegt zit ook
wat in ja leuk weer lichtjes aan in huis en nog effe dan kunnen we
de kerstboom weer opzetten Vind ik heeeeeeeel gezellie !!!

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 12 Oct 2006 13:57:23

quote:
ben ik er toch een klein beetje van aan het balen dat de zomer zo snel voorbij is gegaan.

Je hebt wel een beetje gelijk. In de zomer heb ik ook de neiging om iets vrolijker te zijn. En in de winter zit je iets sneller in een dipje.

Dit jaar denk ik er geen last van te hebben. Ik ga per 1-1-7 stoppen met werken en fultime moeder zijn voor Stijn en 1 van mijn zussen heeft net een kleine, van mijn andere zus is er 1 op komst en ook van mijn broer. Dus het wordt (als het goed) 1 gezellige bende

Maar ik begrijp jou heeeeeel goed hoor.

Groetjes Wiets

zonnetje schijnt hier vandaag nog wel dus gelukkig heb ik daar nog geen last van

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Hoi,

Hier een beetje hetzelfde…in de zomer is het zo ontzettend heet dat je er gewoon niet meer tegen kunt en 's winters precies het omgekeerde…Op het moment is het hier nog geweldig mooi weer (voor Oktober dan hè), ongeveer tussen de 23 en 24 graden op de dag al wordt het 's avonds al weer erg koud.

En dan komt November…iedereen heeft het hier over ‘de vloek van Genève’! Het wordt gewoon grijs en de wolken hangen zo laag dat je zelfs de voet van de bergen niet meer kunt zien. Het sneeuwt hier natuurlijk wel goed, maar dat grauwe blijft van november zo’n beetje tot mid februari…toch maar weer veel kaarsjes branden zodat het in ieder geval 's avonds gezellig is! En idd Sabine - iedere dag wandelen, weer of geen weer, de kids moeten toch ff een frisse neus halen hè!!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>