geboortekaartje te vinden.
We hadden een leuk kaartje gevonden, maar nog niet besteld. Dat wilde we deze maand doen, maar nu blijkt ie uit de collectie te zijn. Bah wat baal ik daarvan, want we kunnen niks anders leuks vinden.
Groetjes,
Sandra
geboortekaartje te vinden.
We hadden een leuk kaartje gevonden, maar nog niet besteld. Dat wilde we deze maand doen, maar nu blijkt ie uit de collectie te zijn. Bah wat baal ik daarvan, want we kunnen niks anders leuks vinden.
Groetjes,
Sandra
Vreselijk he… Ik heb afgelopen week 3 kaartjes binnen gekregen. En allemaal super leuk! Eentje heel strak met grijs achtergrond en met rose letter de naam Lisa (in sier) erop staan. Is langwerpig kaartje echt super leuk!
Verder vind ik persoonlijk een foto kaart helemaal top! Maar dat heb je wel gemerkt … (onze geboortekaartjes )
Heb je al op de site gekeken waar Rainbow haar kaartje voor Max vandaan had? Staan kei-leuke kaartjes op!
www.kaartmix.nl
Groetekes, Sje
Wij zitten er ook nog midden in! Er komen twee proefdrukken onze kant op en ik heb via poobies een kaartje zelf samengesteld (erg leuk en niet moeilijk om te doen, een aanrader!) Is heel mooi geworden, maar ze zijn wel behoorlijk duur. Ik ga denk ik toch de proefdruk (ook al niet gratis) laten bezorgen. Als ie echt veel leuker is dan de andere twee, dan maar wat meer betalen!
Ik ben er zelf niet zo’n fan van, maar je kunt er ook foto’s in uploaden.
succes met zoeken, het gaat lukken!
Liefs!
Wij hebben voor Sylvie helemaal zelf een kaartje ontworpen op:
www.geboortecollectie.nl
Begin je met een helemaal blanco kaart en kan je op plaatsen wat je maar wil! Zelfs foto’s.
Succes ermee!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Gewijzigd door - goudvisje20 op 11 Jan 2011 16:15:37
Wij zitten er ook nog midden in. Ik heb nu deze site gevonden http://www.baby-cards.nl/geboortekaarten-geboortekaartjes en ik denk dat we ze daar ook gaan bestellen. Ik heb er een proefdruk vandaan en de kwaliteit is goed. Maar het blijft lastig. Hebben ze bij de drukker geen boeken meer van de oude collectie? Het geboortekaartje van Merel hebben wij ook via de drukkerij gedaan en dat was ook een kaartje uit een oudere collectie, maar die was nog wel op voorraad bij de leverancier.
Groetjes Natasja
Ik heb m zelf gemaakt.
Langwerpig kaartje met foto van een babyhandje, met daarop een echte parel geplakt.
En dan aan de linkerkant verticaal de naam, en aan de rechterkant de tekst.
Ik kreeg een paar weken geleden een heeeel mooi kaartje binnen,
op het strand een foto gemaakt, met in het zand geschreven: Welkom …(naam)…
en op de achterkant loopt de foto door, en daar staat dan: -xxx- papa en mama
Foto was afgedrukt op een beetje doorzichtig fotopapier en dat zit gevouwen over een zacht geel papier waar aan de binnenkant de tekst op staat.
Wij hadden een piramide kaart die de mensen zelf in een piramide moesten plakken …errug leuk en nooit eerder gezien.
Ik had op alle 3 de vlakken tekst en hele leuke beertjes en ballonetjes etc…echt super!
Gr, Danielle
Wat je tegenwoordig ook wel ziet is bijv een t shirtje of een sokje ofzo
Ook onderzetters of andere voorwerpen Zitten best geinige dingen tussen
www.geboortepost.nl
is dat niks?
sorry wil geen reclame maken hoor!
maar daar kun je zelf hele mooie kaartjes zelf maken.
Bedankt voor jullie reacties. Hier heb ik zeker wat aan en ga op de sites kijken die jullie noemen. Alleen de site die Sje noemt ken ik, maar heb daar nog niet alle kaartjes bekeken.
Jouw geboortekaartje was echt superleuk Mini-boy. In eerste instantie wilde we geen fotokaart, terwijl ze wel heel leuk zijn. Maar nu zijn we daar wel steeds meer over aan het denken. Het lijkt me namelijk zo’n gedoe nog een leuke foto te maken vlak na de geboortje en die nog naar de drukker te sturen.
Groetjes,
Sandra
Heey Sandra, dat hoeft helemaal niet hoor.
Die site die ik je gaf bijv. (en zo zijn er velen) kan je van te voren de tekst enzo inzetten. Dus alles er op zetten wat je nu er al op kan zetten.
En dan kan je hem opslaan! Als de baby er dan is dan gaat manlief thuis op de site en opent het kaartje, upload hij de foto en plaatst hem op het kaartje.
Vult hij het gewicht de lengte de tijd enzo allemaal goed in.
Dan vult hij de gegevens in en betaalt en de volgende dag heb je de kaartjes in huis!
En je kan er zelfs voor kiezen om een excel bestand mee te sturen met alle adressen waar het kaartje heen moet!
Goudvisje, ik weet idd dat je de tekst etc van te voren kunt aanleveren. Ik bedoel ook meer dat je daarna nog thuis een leuke foto uit moet zoeken en die moet aanleveren. Terwijl je niet weet wanneer je man weer naar huis gaat na de bevalling. Als je een kaartje bij de drukker besteld zonder foto, dan bel je na de bevalling en een paar uur later kun je de kaartjes op komen halen. Maar goed we kijken nog wel even.
Groetjes,
Sandra
Haha ja ik snap je helemaal hoor Daarom hebben wij ook geen foto kaartje genomen
Wij hebben zelf 1 ontworpen met me to you beertjes er op
Ik heb hem op hyves gezet, dus voor degene die mij op hyves hebben en je wilt Sylvie haar geboortekaartje zien Wel wat wazig plaatje want het is verkleind enzo
Gewijzigd door - goudvisje20 op 13 Jan 2011 12:46:59
Het is inderdaad erg moeilijk, terwijl er enorm veel keuze is! Misschien maakt het dat juist wel moeilijker…Ik vind kaartmix inderdaad zelf ook leuk, maar op internet zijn over het algemeen iets originelere kaarten te vinden dan in zo’n boek van een drukker…Vind ik dan. Succes met zoeken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Hanna, ik heb m gezien op hyves, erg leuk kaartje!
Die van de jongste van ons staat ook op mijn hyves, moet je wel even terugbladeren, ik geloof op pagina 4 van haar album.
tekst is ook niet heel duidelijk, is een foto van het kaartje. Heb het origineel ook wel op de computer staan, maar dan zie je het pareltje niet
Die van jullie is ook erg mooi en vind de tekst erbij ook erg mooi en waardevol
Hier komt de fotograag (als j dit wil) naar het ziekenhuis en zorgt dat je de kaarten nog dezelfde dag in huis heb. Dus no problem. En het is echt heel grappig want … Jurian was boos / huilen etc door alle nieuwe vreemde dingen. En wilde niet op de foto… maar daar zie je niks van!