Ik het wel

erg rustig vind overal

waar zijn jullie,en hoe gaat het met jullie en de kids haha

groetjes bianca

ja hier ben ik

hahha ja klopt bianca… hier was ik weinig online omdat sofietje me uit de slaap heeft gehouden met haar verkoudheid, nu gaat het weer beter met sofietje maar heb ik weer andere dingen aan mijn hoofd, ach ja zo gaat het in het leven van een gemddelde moeder toch

Kussies

Als jij het niet had gevraagd had ik er wat van gezegd hihihi

Nou ik heb t druk met niks op t moment, ben inmiddels 21 weken zwanger, Eva is druk en ben dus meestal bekaf…Och het hoort erbij hoor maar soms schiet het er dus ff in om te internetten!

Met Eva alles echt geweldig, tis echt een zonnetje hoor! Gister naar sprookjeswonderland geweest in Enkhuizen, is echt een enorme aanrader met kleintjes!!!

Groetjes, Els

jaaaaaaaaa gereageerd hahahaha

ach gossie sofietje ook al ziek,hier met zijn 3en hoor

dylan lichte longontsteking en kaitlyn en ik de griep

waar is dat trouwens in enkhuizen els,en hoe lang is dat er,of is er geen winter stop

groetjes bianca

Tja druk he hihi
Een mannetje wat erg in de peuterfase zit geloof ik, loopt de heledag mama mee mee mee, en als het niet mag of niet kan huilen maar. Ook vandaag wat ziekies dus tja…
Met roy gaat het heel goed, komt aan als een gek geloof ik, ga hem vrijdag ff laten wegen. Het is een mannetje van de tijd, echt precies om de 3 uur heeft meneer honger. Van de week behoorlijk diaree gehad, (roy dan dan gelijk weer zorgen he, maar gelukkig de volgende dag was het over, wel spuugt hij veel, maar denk dat meneer wat te snel drinkt, heb als kleinste speentje maar nog in 7 min fles leeg… Nu wat johannes pitmeelbrood er bij en gaat het wat beter…

Met mij gaat het ook goed, het lijkt er op dat er een stuk beter is gehecht dan bij Jordy, want voel er weinig van, dus dat zou zeker een opluchting zijn. Nog wel veel moe maar ja kan ook niet anders, doe eigelijk veelste veel, maar ja ook dat kan helaas niet anders… Volgende week dinsdag wordt Peet geopereerd, dan nog 6 wk, en dan hopelijk kunnen we het samen allemaal weer gaan doen…

Nou dat was weer ff updatje van ons…

Liefs Tries Peet Jordy en Roy

En ook hier was het rustig door ziektes. Zijn allemaal weer ziek geweest, op Marcel na dan… Hoe die man dat toch doet?? Hahahah Hij eet echt het ongezondst van ons allemaal, maar is nooit eens ziek!

Tries, dus toch pitmeel er in gedaan? Groot gelijk hoor.

Kim, goh wat heb jij allemaal aan je hoofd dan, dat je je hier niet zo veel vertoond?? Gniffel…

Els, tja, het wordt nog wel erger hahahaha, het moe zijn dus…

Bianca, nou mijn antwoord heb je al, over waar ik ben, hihi.

En verder ben ik net als Bianca erg benieuwd over Sprookjes wonderland!!! Vertel op Els! Hoe wat waar??? En de prijs ook graag!! Hahahaha wat een eisen.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ohhh meiden dat is zo leuk moet je echt heen gaan net zo iets als sprookjes bos van efteling maar dan allemaal kleine huisjes waar de kinderen in kunnen kijken alles dus echt voor de kinderen maar ook wij vinden het nog steeds leuk ahahahha

Sprookjeswonderland
elke dag geopend

vanaf Vrijdag 29 Maart t.m. Zondag 27 Oktober 2002

7 dagen per week van 10.00u tot 17.30

Entree prijzen zomerseizoen 2002:
Volwassenen en kinderen vanaf 2 jaar: 5,50 Euro p.p.
(dus kinderen tot en met 1 jaar mogen gratis naar binnen)
65 plussers: 5,00 Euro p.p.

of kijk op http://www.Sprookjeswonderland.nl

echt de moeite waard…

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die bedoelde ik dus, thnx Tries, tis trouwens ook van de winter paar dagen geopend, staat op de site…Eva was echt superdolenthousiast, geweldig hoor, zoooooo’n lief gezicht en wat leuker voor de allerkleinsten dan de Efteling want das wel erg groot, ook leuke speeltuin en kinderboerderij zit erbij (alleen zat Eva iets te enthousiast de geiten achterna om te kroelen, resultaat tand door dr lippie, aaach…)

Een echte aanrader hoor!!!

Liefs, Els

heeeeeee thnx ga zo ff kijken op de site.

spreek me wel aan namelijk.

en dan hopen dat we nog een lekker zonnige herfst dag hebben,an kunnen we nog dit seisoen

groetjes bianca

Jaaaaaaaaa hoe het hier gaat weet Bianca wel, maar zal het toch ff schrijven
Mijn (5 weken) vakantie zijn inmiddels om dus ik ben gister en vandaag weer druk aan het werk geweest.
Morgen weer lekker (baby)zwemmen met demi zoals iedere woensdag…
Verder is demi vaak ziek geweest, wat denk ik een beetje nare gevolgen heeft (voor mij dan ) madam komt iedere nacht om een voeding, echt balen hoor, Demi heeft doorgeslapen vanaf dat ze 3 weekjes oud was, en nu 15 mnd komt ze opeens weer rond een uur of 2 snachts.
Ik vraag niet om tips want heb alles al geprobeerd, ze neemt geen genoegen met water of ander sap, nee ze wil echt pap hebben…
Voor ze naar bed gaat lurkt madam een fles pap van ruim 260 cc leeg, dus ze gaat echt niet met een lege maag naar bed…
Ik geef haar snachts een zo klein mogelijk flesje, want ik wil haar dat natuurlijk niet aan gaan wennen, vannacht heb ik d’r 120 cc pap gegeven, daarna was ze nog niet tevreden, heb d’r toch in bed gelegd, en na even behoorlijk gemopperd (lees gekrijsd) te hebben, viel ze dan toch in slaap zucht
Dus het breekt me wel op hoor steeds eruit snachts…
We zaten al stiekum aan een 2e kindje te denken, maar ik ben voorlopig weer ff genezen
Ik kreeg ook de tip van even door laten huilen dan valt ze vanzelf weer in slaap, tja maar als ik haar een flesje geen ben ik met een half uurtje klaar en slaapt ze weer, doe ik dat niet moet ik een uur naar gehuil gaan luisteren waardoor arno ook niet kan slapen natuurlijk, en die moet wel vroeg op om te gaan werken, dus wat is dan wijsheid…
Voor de rest overdag is demi een heerlijk kind, huilt nooit (doet ze snachts wel )) klimt overal op, dus moet haar steeds in de gate houden, laatst keek ik even niet en ze zat langs de fax op de telefoontafel pfoeeee kreeg het zowat aan mijn hart zeg…
Afgelopen week arno ook nog es in de lappenmand, die kreeg een punt glas in zijn hand gevolg ----> 7 hechtingen en een hoop ellende …

Nou dit was een kleine update…
Zo zijn jullie weer op de hoogte

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Ohhh nathalie, ik ga je geen tip geven maar ga je wel vertellen dat ook jordy dat heeft gehad, en soms nog wel eens het verschil is alleen dat ik hem dan warme melk geef… daarna gaat ie weer heerlijk verder slapen…

en nu zijn het er dus 2 en komen allebij te gelijk hahaha

Liefs Tries

en arno sterkte met de hand

Ik heb ff op de site gekeken van Sprookjes wonderland, goede tip voor de kerstdagen!!! Daar gaan we dus waarschijnlijk heen (ff kijken met wat voor vervoer hihi). Zag er echt leuk uit!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

nou mo misschien gaan wij ook met kerst ahha
vind het wel leuk hoor.

ziet er goed uit en dit zijn trouwens ook nog eens normale prijzen.haha

dus els bedankt he

groetjes bianca

Hier gaat ook alles zijn gangetje. Met mijn schoonzus en neefje gaat het alweer wat beter, update onder de topic

Ook wij denken (iets meer dan stiekum) aan een 2e kindje. Cas twijfelt daar dan altijd zo over, heb begrepen van vriendinnen dat veel mannen dat hebben. Nu hij dan eindelijk wel wil begin ik weer te twijfelen

Ach we zien wel.

Groetjes Miriam

Nou na een hele lange tijd zal ik ook weer eens iets van me laten horen, ik mag me wel rot schamen zeg! Ben er af en toe wel hoor om de berichtjes te bekijken maar het woord “ff tijd” vrij maken voor het Net en daarbij m’n internet vriendinnen is er eigenlijk niet bij op dit moment!

Nou ik zal jullie even op de hoogte brengen van wat er op dit moment allemaal in mijn (ons) leventje speelt! Ten eerste alles gaat goed, op wat griepjes na misschien, soms wat gebroken nachten… maar ach die duren meestal maar 3 nachten, (ik klop het af).

Ben erg druk op dit moment, zoals sommigen misschien weten ben ik nu al zo’n drie maanden aan het solliciteren bij verschillende bedrijven. Tot het moment kwam dat ik gevraagd werd om samen met iemand anders “franchise- nemer” te worden van een bedrijf. Van het een kwam het ander en als het goed gaat allemaal ben ik vanaf 1 november eigen baas! (Klinkt wel stoer he?!)

Dit betekent voor ons gezin dat ze me in de ene week 2 dagen moeten missen van 13.30 uur tot 23.00 uur en de andere week met het weekend erbij! (maar dan van 13.00 tot 19.30) Dit betekent dus in het kort dat ik 6 dagen per twee weken ga werken en dus eigen baas ben, samen met een vriendin van mij! Op woensdag zetten we personeel in en de andere twee dagen en het andere weekend werkt zij dus! Snappen jullie het nog?

Het is voor ons de ideale oplossing, Jeff kan erg veel combineren met zijn werk en kan dus ook een dag thuiswerken…

Duzzz, dat houd mij zoal bezig op dit moment en zorgt er dus voor dat ik niet zoveel tijd meer heb voor de prikborden!

Oja nog wat leuks, gisteravond ben ik met Mandy, onze middelste naar K3 geweest… in een woord FANTASTISCH!!! Het was net een sprookje zo leuk, magisch. Echt een herinnering wat ze nooit vergeten zal!

Ik schrijf ook nog collumns voor KOK, tja dat is toch wel een hobby…

Fabienne groeit als kool, loopt nog niet, is wat ziekerig op dit moment, eet met de pot mee, praat ook nog niet, het enige wat ze zeggen kan is papapapapapapapapa, binnenkort zal ik even met de webcam een fotootje maken!
Zijn jullie weer helemaal op de hoogte!

Nou meiden weer heel veel liefs, en tot priks!

Kus Ellen