Ik het toch nog een keer uitleg

Omdat ik merk dat er de laatste tijd nogal wat aanpassingen gedaan worden in topics omdat men zich alsnog bedenkt dat dit een openbare site is, ga ik het maar eens even aankaarten.
Het is nl heel vervelend als je een topic leest waar je het verhaal niet van kent omdat dit verwijderd is. Aan een dergelijke topic heeft niemand iets. Per ongeluk kan dit wel een keer gebeuren, maar de laatste tijd is dit regelmatig aan de orde. Denk dus eerst na voordat je een topic start !
Je verhaal verwijderen heeft daarbij ook geen enkel nut als je uit de reacties precies kan opmaken hoe dit verhaal in elkaar stak.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@Asje: ik wil even reageren. Ik vind dat je gelijk hebt, Ik heb mijn bericht aangepast, maar niet verwijderd. Het verhaal is zo toch duidelijk ik heb alleen de gedetaileerde dingen weggehaald zodat het verhaal toch duidelijk blijft maar het niet meer zo vol details staat.
Ik zal er iig in het vervolg wat meer op letten

Tja, logisch dat we als ikkeben dadelijk niet met allemaal halve topics willen zitten. Daar heeft immers niemand iets aan. Het is verder ook niet erg dat dit een keer gebeurd, maar het is ineens opvallend meer.
Een tooic verwijderen, dingetjes aanpassen in berichtjes, tickers of een andere naam is niet zo erg verder, maar uiteraard is dit geen full time baantje van me maar gezellie vrijwillig ikkeben. Was dit wel een full time baantje dan was ik er blij mee, effe aktie nl hahaha.

nee nouja je hebt ook groot gelijk, maar daarom heb ik alleen de details eruit gehaald, die doen er namelijk verder ook niet toe, het nieuws opzich is al erg genoeg iig heb ik mijn topic toch zo duidelijk mogenlijk gehouden voor iedereen.
en nogmaals snap je punt maar ergens is het ook weer een compliment voor jullie, mensen voelen zich hier thuis en gooien in een moment van verstandsverbijstering en vol emotionele lading hun verhaal eruit, en later is het dan van: oops! maarre zou dat goed verdienen? websites schoon ho0uden? haha

Het verdient een paar dikke vriendinnen, dat is onbetaalbaar.

ja hee jij had het over een fulltime baan
maar idd dat is waar!

Sorry Asje, Mijn excuses!

Normaal haal ik noooooit iets weg, omdat ik het zelf ook zwaar irritant vind, maar net wat Inge zegt, uit emotie, woede etc heb ik het er neer gezet, en toen mn vriend zei dat het wel erg persoonlijk werd, heb ik het verwijderd.
Aan reacties kun je inderdaad ook opmaken waar t over gaat (in mijn geval) dus het heeft misschien geen nut gehad om het te verwijderen.

Sorry!

Liefs, Melanie

quote:
Tja, logisch dat we als ikkeben dadelijk niet met allemaal halve topics willen zitten. Daar heeft immers niemand iets aan. Het is verder ook niet erg dat dit een keer gebeurd, maar het is ineens opvallend meer. Een tooic verwijderen, dingetjes aanpassen in berichtjes, tickers of een andere naam is niet zo erg verder, maar uiteraard is dit geen full time baantje van me maar gezellie vrijwillig ikkeben. Was dit wel een full time baantje dan was ik er blij mee, effe aktie nl hahaha.

Ineens opvallend meer…

Niet druk over maken, tis een sprongetje, gaat wel weer over )

Maar goed: het beheren van zo’n forum is inderdaad best wat werk,
zelfs zonder allerlei bijspijker-acties aan halve topics, weet ik uit ervaring.

M.

@Marsel: zo jij bent scherp vanavond

Hahah die is goed Marsel.

Heb wel erg om je opmerking moeten lachen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tja, het gaat me er niet om dat ik her en der even wat moet doen, maar dat topics niet meer kloppen omdat het verhaal weg is. Of dat het verhaal dan weliswaar weg is, maar uit de reacties nog op te maken valt waarom het ging, in dat geval lijkt het me zinloos om een heel verhaal weg te halen.
Maar ach, als het een sprongetje is dan is het zo weer over hahaha

Ik wilde er alleen wederom op wijzen dat het beter is om van te voren eerst te bedenken wat je post op een openbaar forum zoals dit.

Is wel goed dat er nog eens op gewezen word asje. Het word idd al snel te persoonlijk. Mag deze domme muts dan ook nog een beroep op je kostbare tijd doen? Ik vind die van mij niet zo handig gezien de privacy. Nou staat er van mij verder geen gevoelige informatie op ikkeben maar toch.

Groetjes Ramona

[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/WMdZJqM.jpg" width=“91” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/WMdZp2.png" width

Je kan me mailen he. Wat vind je niet handig ?

Ik tjoep even dit topic weer tevoorschijn n.a.v. de paniek-actie van Mellanie van vanmiddag!

Groetekes, Sje

Ok dan leg ik het ook even uit. Ik gebruik niet onze echte namen. Mijn ex wist nooit dat ik op ikkeben zat. Maar blijkbaar is dit via Google ook te vinden ofzo. Ik kreeg dus allemaal dingen naar mijn hoofd. Ik zal vanaf morgen ook mijn naam veranderen dus als jullie ineens een onbekende tegekomen ben ik het. Sorry van alle problemen. Als ik dit had geweten had ik het zowiezo nooit zo neergezet.

Ok dan leg ik het ook even uit. Ik gebruik niet onze echte namen. Mijn ex wist nooit dat ik op ikkeben zat. Maar blijkbaar is dit via Google ook te vinden ofzo. Ik kreeg dus allemaal dingen naar mijn hoofd. Ik zal vanaf morgen ook mijn naam veranderen dus als jullie ineens een onbekende tegekomen ben ik het. Sorry van alle problemen. Als ik dit had geweten had ik het zowiezo nooit zo neergezet.

mellanie mijn mail staat open!!ik heb je trouwens vanmiddag al gemaild!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”