...ik het moeilijk vind

… dat Lisa over 4 weekjes alweer 1 jaar wordt?! Mijn kleine babietje wordt groot en het gaat veel te snel!!! Het is zeker weten de laatste (helaas!!), want manlief gaat er 1 dag voor Lisa’s verjaardag een knoop in laten leggen, zoals ze dat noemen… Nog ff heel erg genieten van die laatste 4 weekjes dat ze nog baby is dus!! zucht

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Hoewel je het zelf niet leuk vindt, toch alvast gefeliciteerd!

Eigenlijk toch gewoon geweldig geweldig dat je kleine meid het zo goed doet en alweer bijna een jaar is!

En om weg te zwijmelen bij de babygevoelens, heb je gelukkig de foto’s nog!

Nee, ik snap je gevoel wel hoor, maar toch mogen we als mamma’s allemaal superblij zijn als onze kindjes gezond en wel hun eerste verjaardag mogen vieren!

Liefs!

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ook een mamma die daar heel veel moeite mee had. Wij willen dan nog wel een keer maar nu nog even niet zeg maar. Geniet nog even van je ‘kleine’ meisje, enne geniet van der eerste verjaardag.

Groetjes,

Michèle

Had ik ook Indd ook omdat ik zeler weet dat het de laatste is, maar aan de andere kant weet ik ook (en jij ook) hoe leuk het is als ze groter worden

Liefs Michelle

Ik had het eigenlijk niet zo…

Maar ik begrijp het gevoel wel. Geniet nog maar even van je kleine baby!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik had het ook wel een beetje!
Maar voel het nu wel steeds sterker. Zeker bij dat ik weet dat een eventuele tweede nog wel even op zich zal laten wachten

Lekker genieten nog even van je kleine, grote meid!

Liefs, Anne

Ik herken het hoor. Ik heb ook een traantje moeten wegpinken toen we zijn verjaardags liedje voor hem zongen met z’n allen. Het is ook zo’n mijlpaal. Die babytijd gaat zo snel en komt bij ons ook niet meer terug want Nick is ons enige kindje. Maar de tijd die komen gaat is ook weer erg leuk en er zullen vast nog vele (emotionele) mijlpalen volgen

Alvast een hele fijne 1e verjaardag gewenst.

Groetjes Bianca

ik had dat total niet, de eerste 3 maanden vond ik weinig aan, was blij dat die kleine toen een beetje begn te reageren. bij een half jaar vond ik het pas leuk worden en nu hij een jaar geweest is beleven wij hier in huis veel meer plezier aan die kleine. Dus nee, geen rare gevoelens op de eerste verjaardag, ik was blij dat het “baby” eraf was!

Lfs

Ik had eigenlijk hetzelfde gevoel als Wieb. Hoe lief en makkelijk Tim ook was als baby. Je kunt er weinig anders mee dan voeden, luiers verschonen en knuffelen. Ze worden nu zo wijs en je kunt zoveel met ze ondernemen dat ik dit echt een leukere leeftijd vind. Alhoewel het nu ook wel weer erg hard gaat, want voor mijn gevoel is zijn 1e verjaardag vorige week geweest en hij wordt over een paar maanden toch echt alweer 2 jaar !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Tja, je kunt er idd weinig mee als ze baby zijn, maar het gaat er mij om dat het zo definitief is… Ze is de laatste en dan ook al baby af zeg maar… gaat me allemaal veel te snel… Mede doordat ze allebei Kiss hebben gehad en dus heeeel veeeeeeeeeeel huilden (lees: krijsten), en ik bij Nikki tegen een PND aan zat en er bij Lisa een hele heftige heb gehad, heb ik niet kunnen genieten toen ze klein waren… Mijn verstand zegt geen derde meer, dat kan ik lichamelijk en geestelijk niet aan, maar mijn hart zegt: Nog 10 kids!!! … Helaas dus… mijn verstand wint het van mijn hart…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers