...ik het idee heb dat

@Mriek: ik ben erachter gekomen dat ze het idd niet “zomaar” doet… ze krijgt namelijk d’r laatste kiezen! Ik had het eigenlijk kunnen weten, het gekluif op d’r vingers, klein beetje luieruitslag (zal nog wel erger worden) en dus vroeg wakker zucht Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of ze nu weer alle 4 tegelijk komen (ik hoop eigenlijk van wel, want dan zijn we er gelijk vanaf!!)

Seth is inderdaad ook wat aan het kauwen op zijn speen ed.
Dus zullen ook wel wat kiezen aan het wringen zijn. Hij is ieder geval elke dag 6.30 uur wakker, en dat is te vroeg, wat mij betreft!
Hoop dat hij snel weer wat langer gaat slapen.

En alle vroege vogels hier ook! Want zo vroeg eruit is echt 3x niks!
Succes weer morgenochtend
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier is het ook één vd laatste kiesjes die wringt. Bij Lisa en Seth dus ook? Sterkte dames!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jij ook veel sterkte dan Mriek! Wat een leeftijdsverschil dan wel he wat de laatste kiezen betreft!

Echt wel, zo zie je maar dat daar ook geen peil op te trekken is. Op het krijgen van tandjes en kiezen. Ik las laatst over een kindje dat al geboren werd met één tand!

Groetjes,
M

Lijkt me niet zo leuk, als je baby met 1 tand geboren wordt, maar je doet er idd niks aan… Hier op het dorp is dat ook een gebeurd… is gelijk zo ieniemienie baby-af zeg maar Lisa werd vanochtend om half 7 wakker (weer met dank aan de kat grrrr), maar er zit dus weer vooruitgang in pfew…

Nou, misschien dat die kiezen Seth weer even met rust laten.
Hij was vanochtend over half 8 wakker, wat een verschil, en wat heerlijk!!

Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Erik slaapt vannacht bij oma, dus wij kunnen uitslapen. Joehoe!

Groetjes,
M