Waar is iedereen?? (druk,druk,druk?)
Het is hier zo rustig de laatste tijd!
Of lijkt dat maar zo en ligt het aan mij?
Groetjes, Bianca
Waar is iedereen?? (druk,druk,druk?)
Het is hier zo rustig de laatste tijd!
Of lijkt dat maar zo en ligt het aan mij?
Groetjes, Bianca
vakantie tijd is voorbij dus nu de donkere dagen weer beginnen is het leuker achter de pc te gaan zitten, als het mooi weer is gaat iedereen lekker buiten genieten, ikke tenminste wel
vroeg het me van de week af
en momenteel heb ik niet echt veel te vertellen dus ja ga ook niet echt onzin neer zetten hier
maar wat kim zegt straks met de dokere dagen dan zal het wel weer drukker worden
groetjes bianca
Ik zat dus ook al te denken : de vakantietijd is voorbij, het echte mooie weer ook een beetje…
Nou ja, wie weet als het écht rot-weer wordt!
Stephan heeft trouwens een nieuwe kamer!
Hij had een auto-bed gekregen (gevonden via Marktplaats, heel handig!) en een week later hebben we hem “verhuisd” naar de voor-kamer.
Dat is een veel grotere kamer en tsja, hij is nu natuurlijk al een veel grotere jongen!! (ahum, hij blijft mijn KLEINE, grote vent hoor!).
Maar goed, hij vindt het er hartstikke leuk, heeft Bob de Bouwer op de muur en dus dat race-bed…wat wil een peuter nog meer?
Alleen is hij er wel weer een stuk ondeugender op geworden sinds hij daar slaapt (toeval?).
Voorheen ging hij altijd netjes slapen, bleef in ieder geval in zijn bed (OOK in zijn auto-bed!) maar sinds hij in zijn nieuwe kamer slaapt gaat hij lekker al zijn speelgoed pakken uit de kast en heerlijk op bed zitten spelen i.p.v. slapen!
Duveltje hoor! Maar wel een hele lieve!
Zodra ik een foto van Stephan in zijn nieuwe kamer heb, plaats ik hem hier hoor!
Groetjes, Bianca
leuk bianca , heel erg he , sofie heeft een prinsessekamer maar volgens mij was zij ook blijer geweest met een autobed hahahahahaha
kind is zo dol op auto’s vliegtuigen etc ipv poppen
maar ach straks wil Victor vast wel haar prinsessebed en dan mag sofie een autobed
Momenteel zieken hier waaronder ik zelf ook dus zit er niet veel achter… ff alles na lezen en dan weer de bank op brrrr
Tries
Liefs Tries
hahaha leuk he overstappen anaar groot bed met kaitlyn gaat dat heel goed komt er niet uit af en toe hoor je er springen maar verders niet.
alleen we moeten nog bahangen en laminaat leggen en dat willen we van de week mee gaan beginnen.
en dan zie je hoe groot ze ineens worden hoor snik,snik.
groetjes bianca
Nou, meneer heeft sinds vanmorgen besloten dat het toch wel érg leuk is om de stoere behangrand met race-auto’s van de muur te scheuren…grrrr
Zat er wel in natuurlijk, we hadden de rand ook wat hoger gehangen, maar ja, het heeft niet geholpen.
Volgens mij begrijpt hij ook nog niet echt dat het NIET de bedoeling is, want hij liet dus heel triomfantelijk de snippertjes papier aan me zien, zo van: Kijk eens,goed hè?!
Nou ja, we moeten er maar weer wat op verzinnen!
Je weet het met kleine kinderen, maar ik vind het toch wel zonde na een week!
Groetjes, Bianca
oooh balen dan he
ksitlyn had het ook een keer gedaan maar was ff boos geworden en snds die dag komt ze er niet meer aan
groetjes bianca
Ik ben ook eerst boos geworden maar dat helpt dus voor geen meter in dit geval.
Hij doet het namelijk nog steeds…zucht…hahaha!
Nee hoor, meneer is gewoon in een onwijze “dondersteen-bui” zodra hij zijn slaapkamer binnenkomt.
Dan moet hij bijv. naar bed (uitkleden,wassen, tanden poetsen etc.) en dan kan ik echt de hele kamer door achter hem aan rennen.
Dan krijgt hij steevast een enorme uitdaag-bui: lekker wegrennen, heel hard lachen…gewoon echt KETEN!
NU kan ik er best erg om lachen hoor, maar ter plekke…zucht…pffffffff.
Haha, klink nu net als een oud wijf i.p.v. als 28 jaar.
Peuter-puberteit noemen ze het geloof ik en ach…het is best grappig al plak je ze af en toe achter het behang!
Maar het blijft mijn grote, kleine kanjer waar ik SUPER-TROTS op ben!!
Maar zoiets is natuurlijk oud nieuws voor andere mamma’s (en pappa’s trouwens ook!)
Iedereen is toch trots op z’n kids ook al zijn ze soms super-vervelend?
Groetjes, Bianca
Zeker weten Bianca.
Je hebt er dagen tussen dat ze echt strontvervelend zijn en de hele dag lopen te zeuren(soms vraag ik me wel eens af of het aan mijzelf ligt,dat ik die dag zelf een slecht humeur heb),maar als ze dan savonds in bed liggen en lekker liggen te slapen dan kan ik ze wel opvreten.Dan doet het gewoon pijn van binnen zoveel hou je dan van ze.Ken je dat gevoel?(ik ben eigenlijk helemaal niet zo sentimenteel hoor,maar kan het niet anders uitdrukken).
Fijn dat Stefan zijn kamer zo mooi vindt.
Trouwens,Iris haar kamer willen we binnenkort gaan doen.Kunnen we Stefan even inhuren om behang te komen trekken?
Groetjes Eljada.
Enne Tries,van harte beterschap gewenst.
Haha! Nou, zeg maar waar je woont dan sturen we Stephan wel even langs!
Je brengt me trouwens wel op een idee: mijn broertje gaat binnenkort verhuizen en daar moet héél wat behang van de muur af!
Maar ik snap verder wel heel goed wat je bedoeld. Ik vind het ook gauw sentimenteel klinken maar je kan het gewoon niet anders uitdrukken. Ik zou niet weten hoe ik moet uitleggen hoeveel je van je eigen kind kan houden…ontelbaar veel!!!
Trouwens, van een ander kind kan je ook heel veel houden, bijv. van Stephan’s half-zus en half-broer.
En ik was ook altijd al stapelgek op mijn neefjes en nichtjes.
Maar een kind van jezelf is toch anders. Het geeft een extra “dimensie” ofzoiets.
Nou ja, ik laat het hier maar bij, voordat ik té diepzinnig wordt hahaha!!
Groetjes, Bianca
Hallooooo, ik ben trug van vakantie, ff weekje weggeweest. Ook al een griepje achter de rug dus dat ging goed.Tis weer rotweer dus genoeg tijd om weer te reageren op het forum
Ben blij Bianca dat Lucas structuur op zijn muren heeft en geen behang, wij zouden vast en zeker het zelfde probleem hebben denk ik.
Fijn he, die peuter-pubertijd. Dat rondrennen komt we wel heeeeeel bekend voor. Net zoals die dagen waar alleen maar op gezeurd wordt. En inderdaad, als ze dan lekker liggen te slapen dan smelt je weer.
En die extra dimensie, tis gewoon een stukje van jezelf je kind, je kunt niet anders dan daar onnoemelijk veel van houden
Groetjes Miriam
Nou,voor degene die ff wil lachen:
Vanmorgen had ik net Stephan’s slaapzak uitgedaan (hij liep dus alleen nog in zijn pyjamajasje en luier) ging de telefoon.
Ik zeg tegen hem: ga maar even met je auto’s spelen, mamma komt er zo weer aan (telefoon staat in de kamer ernaast).
Na een paar minuten doe ik zijn kamerdeur open en SPLASH: sta ik midden in de poep!
Hij had zijn luier uitgedaan (hij vond hem blijkbaar “bah” met al die plas erin, geef hem eens ongelijk) en moest toen blijkbaar poepen.
Hij is nog helemaal niet zindelijk, is ook nog maar net twee jaar, en heeft daarna dus gepoept.
Precies voor de deur!
Inmiddels zat HIJ ZELF onder de poep (z’n handjes, lijfje en van die leuke voetafdrukjes op het vinyl enzo, hahaha)
IK had poep aan mijn schoen, de muur zat onder en er lag nog poep op de grond.
Dit met de wetenschap dat elk moment zijn half-broertje voor de deur kon staan en ik daar dus voor open moest doen.
PFFFFFFFF, en dat op je nuchtere maag!!
Hahahahahahaha!!!
Ik baalde echt als een stekker op dat moment, maar nu kan ik er echt wel om lachen.
Groetjes, Bianca
Haha!
Ja, dat geloof ik graag
Wacht maar tot je zelf in de poep staat en je kind onder zit + de muur etc!!
Groetjes, Bianca
HAHAHAHA,
Al die fantastische poep en plasverhalen.Ik heb er hier al veel gelezen maar dit is ook een toppertje.Misschien een idee om een nieuw forum van te maken?"komische poep en plasverhalen"hihihi.Maar Biep ik hoop dat het telefoontje de moeite waard is geweest,of was het verkeerd verbonden hahaha!
Groetjes Eljada.
Jaja, lachen jullie maar!!
Het was mijn moeder die belde.
Weet niet eens meer waarom eigenlijk, weet alleen nog het GEVOLG van dat korte telefoontje, hahahahaha!!!
Groetjes, Bianca