Tsja…Peet en ik waren vanavond voor het eerst samen naar het buurthuis.
Onze buurvrouw is daar altijd heel actief mee bezig en er was Bingo en we hadden zoiets van: laten we lekker gek doen en daar eens heen gaan (we hebben toch al niet vaak tijd om dingen met z’n tweetjes te doen). Er zouden toch ook jongere mensen zijn dus…
Maar goed, Stephan dus naar mijn ouders gebracht en die zou weer thuisgebracht worden zodra ik thuis was(Peet moest meteen door om te werken, vandaar).
Maar ik belde dus om kwart voor elf mijn ouders en toen vertelde mijn moeder dat Stephan net pas sinds 25 minuten sliep.
Hij was na het bad wel heel lief in bed gaan liggen, maar kon gewoon de slaap niet vatten (kan een keer gebeuren natuurlijk).
Eigenlijk vonden we het zo zielig om hem dan nu weer wakker te maken terwijl hij net EINDELIJK sliep, dus hebben we besloten om hem daar maar te laten slapen.
Maar ik mis hem zo!
Haha! ERG hè!!!
TRUTTIG toch!!!
Maar het komt ook omdat ik me erop ingesteld had dat hij thuis zou komen vanavond.
Nou ja, morgenochtend zien we hem weer.
Maar toch…moest het ff kwijt hoor, dat ik het zo stil vind hier
Enne…hij vind het altijd heel leuk bij zijn opa en oma maar op een gegeven moment betrok zijn gezichtje even en zei hij dat hij naar huis wilde,naar mamma en ging hij zelfs zijn jas pakken.
Dat doet hij normaal nooit, maar hij hangt de laatste paar dagen nogal aan me.
Gelukkig hebben ze hem wel weer kunnen afleiden hoor!!!
Maar toch…Oooooooooh, wat een tut hè?? (ik dus, hahahahahahahaa!!)
Nou, weer even genoeg gezeurd.
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 03 Apr 2004 23:46:31