Ik het helemaal zie zitten

Fijn dat je hoofdpijn zo goed als weg is!
Ikke blijf duimen!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

gelukkig heleen dat je hoofpijn over is .de kleine maak het wel spannend he hihihihihiih heel veel succes en sterkte vandaag

groetjes marielle mama van
10-10-01

En hoe was het bij je gyn ???

JAja daar ben ik weer
Mijn baarmoedermond is al voor de helft week
Had nog geen ontsluiting
12 oktober moet ik terug komen want hij wilt dat de baarmoedermond helemaal week is inverband met het opwekken
Ik heb er wel vrede mee want ik wil heel graag op de gewone manier bevallen
En heb daar ook erg veel zin in
Dus we wachten geduldig nog even af

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

nou, nog effe wachten dus, maar je komt er wel. Je weet dat het niet zo lang meer duren zal. Geniet er nog van joh, zo vaak ben je niet zwanger hahahaha ( gelukkig ook maar he ) Zet m op he meid !

Oh nou das nog maar ff, geniet idd nog maar ff straks mis je het nog

Groetjes Nathalie & Co

Hihi, wie weet gaat het opeens zo snel dat je niet hoeft te wachten tot 12 oktober
Heel veel succes meis!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Jongens (dames bedoel ik), het lijkt wel een spannende thriller! O, nu ga ik ook vaak kijken of er al iets bekend is. O, dat wachten is echt een drama. Kika was 9 dagen te laat en Puck maar liefst 13! Bij Puck hebben ze het zelfs op moeten wekken.

Zucht, ik voel met je mee Heleen!!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Hahaaha Jessin maakte het ook steeds spannend. Als ik dacht nu gaat het wel beginnen, hielden de weeen op en hij kwam lekker 12 dagen later.

nou heleen we wachten met spanning .ik kan er niet over mee praten tanja kwam een maand te vroeg .maar dit lijkt me geen pretje sterkte

10-10-01

Heleen namens mij ook heel veel sterkte met de aankomende bevalling en het begint altijd wanneer je het net niet verwacht. Hou je taai!!!

Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

En daar zijn we weer hahah
Heb toch best wel last van weeen maar het is goed te doen
Ik plas heel veel op het moment pffff
Harde buiken in overvloed
Maar ik wacht geduldig af
Moet het hemeltje nog strijken en wou dat zaterdag maar even gaan doen
We hebben ons weekend maar lekker vol gepland dus we zien wel
Tuurlijk hou ik jullie lekker op de hoogte haha
Verder met de andere zwangere onder ons ook alles goed
Voor Bieb schiet het ook al op
En hoe is het met je bi Bieb???

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hahahahhah heleen dat gaat de goede kant op .en dan nog even dit afmaken ,voor de bevalling ken ik .ik kreeg vrijdag 5 oktober de kraamzorg op visite ,en ze zei dat ik nog de tijd had .maar 10 oktober smorgens vroeg moest raasent snel me tas voor het ziekenhuis in gepakt worden .en ik wou die woensdag 10 oktober nog sloffen kopen op de markt .nou mooie niet lag al te bevallen .maar meid het eind is in zicht, ik denk dat je of maandag 10 oktober bevalt hihiihihiih

10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 07 Oct 2005 08:08:45

Hou je taai meid,

De laatste loodjes ach je weet wel.

Nog eventjes.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hahah nou pantoffels had ik al hoor
Het is wel spannend want ik ben 16 okt jarig en Ed 17 okt
Het mag dus alle dagen komen maar zou het voor het kindje wel jammer vinden als het op een van die dagen is
Dus ik denk als het zich dan aandient ik mijn benen strak tegen elkaar ga houden hahahaha grappie natuurlijk

hoi heleen ben er een paar dagen niet geweest dankzij een volledig gecrachte pc dacht hoe zou het met der zijn ma je bent er nog steeds zie ik!! veel sterkte ,nu zal het niet lang meer duren…

liefs jessica, &

Jaja we zijn er nog steeds
Heb gisteren wat witte afscheiding verloren
Misschien het beroemde slijmpropje?
Op het moment is het wel rustig met mijn hardebuiken en weeen
Het kleintje is wel lekker druk soms krijg ik een trap pffff
Het begint al vroeg haha
Ik wacht lekker tot woensdag af wat er komen ga
Moet zeggen ben erg rustig op het moment hoor
Stilte voor de storm
Probeer echt te genieten want ja het kan van de een op de andere dag geboren worden

Mooi zo, die stilte voor de storm. Die kan je lekker gebruiken. Een goeie instelling hoor want nog effe en dan komt je pukje al. Geniet ze nog maar lekker effe want nu is het pukje nog lekker alleen van jou (hihihi en kun je redelijk slapen nog ) en dadelijk moet je het delen met de hele wereld joh.

een redelijk vermoeide Assie

Ohh het word wel heel spannend nu zeg, hou je taai en zet hem op

Groetjes Nathalie & Co

heleen waar ben je ,ben zeer benieuwd .of je nu aan het bevallen ben .we horen het

10-10-01