Ik het helemaal zie zitten

Jaja daar ben ik dan
Heb zo fijn gesprek gehad met de gyn
Hij gaat volgende week woensdag(5 oktober) een inwendigonderzoek doen om te kijken of er al ontsluiting is of dat mijn baarmoedermond al week is
Is dit het geval gaan hij me inleiden
Als het dus niet zo is gaat hij een keizersnee doen
We hopen dus nu wel dat het een gewone bevalling gaat worden hoor
Volgens de gyn is het ook geen super groot kindje wat misschien wel een voordeel kan zijn denk ik
Nou hoop dat jullie genoeg weten en zo niet gewoon ff aan me vragen hoor
Bedankt voor jullie steun meiden

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Gewijzigd door - heleen op 27 Sep 2005 21:20:13

wow heleen nog een weekje dus!! wat spannend voor je allemaal!! nu nog een paar dagen geduld pff zal niet mee vallen!! ik duim heel hard voor je dat het een gewone bevalling mag worden… heeft hij je nu nog niet onderzocht eigenlijk? om te kijken of je al iets ontsluiting had bij ons doen ze dat vanaf 36 weken iedere week daarom dat ik het ff vraag… ben echt super blij voor je!

liefs jessica, &

Oooooooh spannennnnd!!!
Dus woensdag 5 oktober wordt je OF ingeleid OF je krijgt een keizersnede?
Nou, heerlijk dat je je in ieder geval een stuk prettiger voelt nu!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ohhh super, nou je ‘klinkt’ al een stuk beter dan vannmorgen!!
je bent opgelucht he?
Nou nog een weekje en dan… genieten

Groetjes Nathalie & Co

Joepieeeeeee Jahoeiiiiiiiiiii het einde is in zicht meis, nog effe volhouden en dan kun je je kleintje lekker knuffelen en de rest vergeten.

he dat is goed nieuws .nog een weekje dan komt er weer een oktober kindje bij .gelukkig ben je nu gerust gesteld merk het aan je schrijven .nou nog even vol houden succes en sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

Goed nieuws zeg.
Oeh spannend volgende week.
Suc6 nog met de laatste loodjes.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ooh spannend heleen,eindelijk het einde in zicht meis…

dat word dus weer heel de dag f5en hihihiih

hoop voor je dat het een gewone bevalling word,en dat alles weeke en dat je ontsluiting heb

sterkte nog

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Even een paar antwoorden op jullie vraagjes

quote:
heeft hij je nu nog niet onderzocht eigenlijk
Nee heeft hij nog niet gedaan Heb gisteren pas mijn eigen gyn gehad
quote:
Dus woensdag 5 oktober wordt je OF ingeleid OF je krijgt een keizersnede
Ik heb dan een inwendig onderzoek of hij me meteen inleid of een keizersnee is nog wat onzeker Maar hij heeft wel gezegt dat het gaat gebeuren als ik 39 weken zwanger ben haha dat is dus 6 oktober
quote:
je bent opgelucht he?
Je wilt niet weten hoe opgelucht ik ben Ik kan alles weer aan hahaha En ik hoop zelf natuurlijk dat het spontaan begint Wil jullie niet nerveus maken hoor meiden Maar het rommelt de hel dag al in mijn buik Dus we hopen dat het 1 deze dagen zelf begint En natuurlijk worden jullie op de hoogte gehouden en heb met Ed afgesproken dat als er iets is of dat ik bevallen ben hij meteen een berichtje hier plaatst met een foto Komt dus allemaal goed

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Je houdt het spannend!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

wha spannend,maar we puffen graag mee hoor,dus als het begint melden hihiihih

sterkte meis

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hoi heleen,
hoe is het met het rommelen???

liefs jessica, &

Hoi Meiden
Vanacht was erg moeilijk heb toch wel wat weg moeten puffen
Vanmorgen was het weer rustig vanmiddag weer onrustig
en op dit moment zit ik weer met harde buiken waar je iemand een hersenschudding mee kan slaan
Dus denk wel dat het bezig is
Wat denken jullie???
Het is alleen nog niet met regelmaat
We wachten dus nog maar even af

Spannend hoor. Ik zal voor je duimen dat het nu echt begonnen is (maar ja, je lichaam kan je soms voor de gek houden) en dat je een prachtige normale bevalling krijgt en gauw kunt melden dat Robin een mooi gezond broertje heeft!

Tsja, het kan inderdaad erg snel gaan beginnen nu!
Maar wat Carola zegt is ook zeker waar: je lichaam kan je flink voor de gek houden met al die voorweeen.
Soms denk ik weleens: als IK nu 37 weken was ofzo, dan zou ik echt denken dat het snel zou beginnen aangezien ik veel harde buiken heb. Maar het zegt dus niks
Ik ga in ieder geval verder met heeeeel hard duimen dat je gauw een zeer voorspoedige, natuurlijke bevalling krijgt en je een heel mooi, gezond ventje in je armen mag houden!

Succes alvast!

jaa dat kan een lichaam goed pffffffff vertel mij wat hihihihi

maar ik hoop dat het doorzet en dat ik terug komt van me weekendje en dat ik je kan feliciteren

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hopelijk zet het door, ik was ook al een paar keer op het punt beland dat ik had mogen bellen. Hihihi en steeds als ik dat dacht hield het weer op ( vraag maar aan tries, die zat via msn de tijd bij te houden gewoon hahahaha ). Toen het dan daadwerkelijk begon heb ik toch nog maar een uurtje langer gewacht met bellen. Ik denk dat je instinct goed is, want bij die eerste keren dacht ik neeee ik ga nog niet bellen en bij die laatste keer dacht ik ik ga zo bellen en heb ik Daan en Evianne alvast nog eerst de douche ingestuurd. Zo was Daan weer schoon en fris omdat hij in de tuin gewerkt had en Evianne klaar voor het slapen zodat de buuf daar geen omkijken meer naar had hahahaha.

Gewijzigd door - Assie op 30 Sep 2005 09:46:07

o jee spannend heleen .ik hoop ook voor je dat je spoedig mag bevallen, en dat jullie je kleine lekker in je armen kan houden .sterkte heleen, zet hem op .succes

groetjes marielle mama van
10-10-01

oh heleen wat super spannend!! en weetje moesten het voorweeen zijn dan heb je toch al allesinds veel kans op wat ontsluiting! natuurlijk hoop ik voor je dat het door zet!! ben echt benieuwd!! super veel succes!!

liefs jessica, &

Het blijft rommelen
EN we zien wel wat er gaat gebeuren
Ik vind het nu super spannend worden
En Ed ook hahaha

Gewijzigd door - heleen op 30 Sep 2005 20:10:46