Sorry meiden, even klagen hoor!
Ik werk nu weer 2 weken en vind het heerlijk om weer even iets anders te doen en ook buitenhuis te zijn.
Maar het werk heeft er wel voor gezorgd dat ik sinds vandaag geen borstvoeding meer kan geven aan Jenthe…
Het kolven ging onwijs moeizaam omdat ik niet kan ontspannen en het vaak te druk is om op tijd weg te gaan om te kolven. Afgelopen week heeft jenthe al flessen van 180 ml naar binnen gewerkt en dat vind ze blijkbaar erg fijn want van mij wil ze niets meer hebben…
Ze heeft gister van 10.00 uur tot 12.00 uur vrijwel de hele tijd aan de borst gelegen om te drinken maar ik heb niets meer… En vandaag wilde ze helemaal niet meer aan de borst en heeft ze 3 uu lang gehuild! Dus iom met het cb toch maar de fles gegeven en ja hoor, in een keer 180 ml met een draaikolk weg gedronken!
Toen om 16.00 uur gekolfd om te kijken hoeveel eruit kwam, en dat was wel 40 ml!
Het cb zegt dat ik dan beter kan stoppen met bv, ook omdat ik inmiddels al 4 borstontstekingen heb gehad en dat de melkproduktie niet bevordert.
Kortom, Jenthe heeft vanmiddag, om 12.00 uur, voor het laatst bv gehad.
En ik vind het toch moeilijk dat ik er zo abrupt heb mee moeten stoppen, ook omdat ik weet dat dit toch echt de laatste keer was. We nemen geen kindjes meer, dus dit maak ik nooit meer mee… En dat maakt me erg sentimenteel nu.
Zullen ook de hormonen wel zijn, maar toch…
Moest het ff kwijt!