Ik het eigenlijk niet leuk vind

Ik had eindelijk een hobby waar ik mn ei in kwijt kan.
Ben 2 jaar geleden begonnen met het bakken en decoreren van taarten.
En ongeveer een half jaar begint heel Nederland daar mee.
Ik gun het ze allemaal best hoor, het is ook superleuk werk, maar vind het ook soms niet zo leuk.

Ik ben bezig om mn eigen bedrijfje op te zetten maar als ik dan zie wat er allemaal al is dan ontmoedigd me dat soms ook wel een beetje.
Maar toch ga ik door.

• einde klaagzang*

Ik weet wat je bedoelt. Lijkt inderdaad wel of iedereen ineens op bestelling taarten maakt. Maar ik vind het een crime, ben liever lui dan moe dus ik weet waar ik me taart voor morgan kan bestellen

Groetjes,

Michèle

hmm ja ik snap je wel… ik bak geen taarten, hooguit als ik er zin in heb, schrale troost misschien
maargoed dan heb je concurentie maar zie het maar zo: probeer dan de LEKKERSTE taarten enzo te maken van iedereen? wordt dat je nieuwe missie!

zou het ook graag willen doen maar ik kan nouwelijks een cake bakken dus aan mij geen concurentie haha

maar indd internet staat er vol mee.

prbeer net iets anders te zijn dan al die andere dat is het enigste wat ik je mee kan geven.
suc6

before you judge me, try hard to love me

he bah, dat is niet leuk!! Maar denk maar zo, bijna heel ikkeben wil denk ik wel een taart van je kopen wanneer de kleine uk jarig is!!! Ik in ieder geval wel, alleen duurt dan nog 10 maanden!! hahahahaha

Nee maar meid, even serieus, het is niet leuk, maar als jij al zo lang een passie daarvoor hebt, dan komt het zeker goed!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Thnx voor de lieve reacties, was even erg ontmoedigd vanmiddag.
Heb het er met manlief ook nog over gehad en ik ga dr gewoon weer voor.
Doet me wel goed hoor jullie reacties.

Kan me voorstellen dat dit even ontmoedigend werk. Maar meid laat je niet ontmoedigen en ga uit van je eigen krachten, ook al is dat niet altijd even makkelijk. Denk er maar aan hoe goed je bent en dat iedereen gewoon met zijn taartbestellingen bij jou moet zijn.

Heel veel succes!

Groetjes,
Sandra

Jij hebt het vertrouwen dat je goed genoeg bent voor een shopje, dat is echt niet iedereen! Dat zegt ook wel wat over je passie en het steeds beter en mooier willen maken van de taarten. Dit spreekt mensen heel erg aan! Ik maak en decoreer ook taarten, maar niet voor geld. Bij mij is het echt een hobby en dat moet ook zo blijven! Ik vind het geweldig om die blije koppies met open mondjes en stralende oogjes te zien van de kids als ik iets heb gemaakt, ook al is het niet de allermooiste!

Ow enne, plaats eens een foto, ik ben wel benieuwd!

Ik heb geen flauw idee hoe ik een foto moet plaatsen.
Zal er binnenkort eens mee aan het klooien gaan.

Yavahn, gewoon voor jezelf is ook wel leuk, levert ook geen stress op dat iets af moet op een bepaalde tijd.
Had je dr pas niet 1 geplaatst op het forum?

Klopt, en daarna heb ik er nog eentje gemaakt… ze lukken altijd wel redelijk, maar niet dat ik nou zeg, ja ik ga ze verkopen! Ik heb ook nog niet geboetseerd, maar altijd gepuzzeld… nog ff en ik kan weer wat materialen kopen, dan ga ik weer proberen

george en ik doen al 2 jaar lekker hobbyen met zijn tweeen met marsepein etc

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ Kimmetje, dat lijkt me ook leuk, met zn tweeen, manlief hier vind er niks aan.

@ Yavahn, leuke taart, boetseren kan ik ook niet hoor.
Ik zal zo eens kijken of ik wat neer kan zetten hier.

Kijken of het gelukt is, zomaar 2 taartjes

O oeps die zijn wel heel groot,