nu het wat dichterbij komt, manlief gaat een paar dagen zeilen, zeg een kleine week, en nu is mama hier eigenlijk nog nooit echt alleen geweest met pippy, zeg maar echt een paar dagen achter mekaar en ik vind het toch best spannend, zo alles alleen doen totdat zij in bed ligt…
als ik twee dagen thuis ben ben ik altijd blij dat hij thuiskomt zo tegen 5 uur…maar ja nu dus niet, en moet ik het dan tot bedtijd ook nog alleen doen …
zie er aan de ene kant wel een beetje tegenop omdat pippy ook vollop in haar peuterpuberteit zit, dus ik kan dr af en toe na een dag wel lichterlijk achter het behang plakken…
nu moet ik zeggen dat mama lief haarzelf wel een beetje heeft ingedekt, want dinsdag komt een dinnetje en die blijft ook eten…woensdagmorgen gaat ze naar het kdv, want mama moet werken, haalt mijn moeder haar op en die blijft dan ook mee-eten, en donderdag en vrijdag ben ik ook werken, en zij naar het kdv, en papa komt dan vrijdagavond weer thuis (mama is dan wel gesloopt) …maar goed ik weet nu al dat ik savonds 80 x ga kijken of het gas wel uit is hahahahhaa…
en de buurman is natuurlijk ook thuis, en die is nogal van de oplettende, dus 1 keer gillen en die springt door het raam naar binenn als het moet, dus het zal wel loslopen maar vind het wel spannend…
iemand nog tips !!
Pippy is geboren 17.07.2009